HÅBLØST AT VÆRE KUNDE I TDC

• Deltager
  • 3 kommentarer
I går købte jeg en mobiltelefon til min kone - julegave. Fik god betjening og kom afsted med mobilen og et nyt sim-kort. Jeg sagde fire gange, at det var yderst vigtigt, at der ikke blev sendt en sms, da der jo er tale om en julegave. Det blev jeg forsikret om alle fire gange. Et par timer senere kommer der en sms fra tdc - en forbrugerundersøgelse om min oplevelse ved et køb i en tdc butik. HVOR HÅBLØS HAR MAN LOV TIL AT VÆRE? Forsøgte at ringe til tdc for at få stoppet eventuelle reminders på denne undersøgelse, som ikke bliver besvaret!, men efter et kvarters tid gad jeg ikke vente længere på at komme igennem. Nåh pyt, nu er det ikke en overraskelse mere. Det er nok heller ikke en overraskelse, at nu opsiger jeg mine tre mobilabn, bredbånd, tv-pakke og box-leje. HVORHERREBEVARES ET AMATØRFIRMA.

8 Kommentarer

Ikke fordi jeg vil gøre din oplevelse til en bagatel, men da du har købt telefonen, er det vel dig der fik den sms på din telefon om den forbrugerundersøgelse. Hvordan kunne din kone så opdage det?  

Hej Maja

Brugerundersøgelsen blev sendt til min kone. Jeg skulle bruge et nyt simkort til telefonen. Min kones abn er oprettet i mit navn. Medarbejderen anede intet om denne undersøgelse, hvilket ligeledes må være utilfredsstillende for ham. Jeg har dog ikke kontaktet butikken efterfølgende. Hvad er fidusen egentlig for tdc med sådan en undersøgelse? kunder gider ikke tilfredshedsundersøgelser og bliver bare stressede. Man bliver spammet hvis man ved et uheld er nødt til at oplyse email eller telefonnr.
nå - ja så kan jeg godt se det er amatøragetig. Det vil jo faktisk sige at man heller ikke bør købe fødselsdagsgaver hos TDC. Hvorfor mon ikke det kan lade sig gøre at en sælger (enten online eller i butikken) kan klikke på en knap, hvis en kunde frabeder sig det.
Når sms'en kommer kan man jo vælge ikke at svare og det gælder også når vi bliver ringet op efter kontakt til kundeservice.
Engang i mellem syns jeg altså at TDC er mega firkantet.

Kan du huske den brugerundersøgelse der kørte her på forum for et års tid siden? Der kunne man ikke engang klikke klikke nej tak, uden at få den serveret næste gang man loggede på forum. Jeg prøvede at svare på den for at slippe for den, men det hjalp heller ikke.

TDc bruger den for at se hvor tilfredse vi er, men hvis man ellers er positiv, så giver det da et forkert resultat, hvis man skal svare på det samme 50 gange eller man klikker nej 49 gange. Jeg kan da huske at jeg en gang har skrevet: Nu er det f... nok, og det er da sikkert ikke de ord TDC's ønsker at få tilbage. Rigtig, jeg giver ikke mit telefonnummer og mailadrese.
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints 2515 har modtaget fra andre medlemmer.

hej.

selv om jeg er TDC-kunde (de er også nogen banditter)så er de vel ikke værer en andre,når det gælder

dette emne,sådan er de alle.Humørikon griner højt

mvh.

TDC er så tunge at danse med..har virklig fortrudt at samle det hele ved tdc..der har kun været bøvl siden den 17 okt hvor det hele gik i gang..og der er ikke styr på det endnu.. men efter at have talt med 10 forskellige folk(har talt) for skulle fortælle den samme historie hver gang er der endelig en der har banan nok i bukseren til at gøre noget... selv om man sender mails den ham der har oprettet den ordre og mailet til kunde service sendt 3 klager som man heller ikke har hørt noget som helst fra..så står man tilbage med en fornemmelse af at blive taget hårdet i måsen ved højlys dag og bare være en der røg i nettet..godt nok en rigtig kunde politik de føre..mvh en rigtig skuffet kunde

hvorfor retter i de indlæg man skriver.....? i føre en dårlig kunde politik og jeg blev taget i bananen..sådan er det bare

Morten-Mandal74 skrev:

hvorfor retter i de indlæg man skriver.....? i føre en dårlig kunde politik og jeg blev taget i bananen..sådan er det bare

En anden kunde kunne heller ikke finde ud af at bruge skriftsproget på en ordentlig måde, og mit svar kan de se her.   Jo, jeg har også prøvet at ringe ind om det samme flere gange, og forklaret det samme hver gang, men det kan jo nok ikke gøres anderledes, da hver medarbejder vel lige skal vide hvad man ringer om. En ting vil jeg dog sige, tonen og hjælpsomheden har altid været god.

@2515 - Ja det kan der være noget om, derfor kan det jo også ende ud i at nogle problemer flytter med til nye ydbydere, eller at der så vil dukke andre og værre ting op. 

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Andreas_O har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa, 

Jeg er ked af at læse om oplevelsen i TDC Butikken - eller nærmere om den efterfølgende bruger-undersøgelsen på SMS. Det er ikke vores hensigt at afsløre nogen former for gaver købt i TDC. 

Jeg har derfor taget kontakt til en butikchef i TDC, da jeg ville have en forklaring på hvordan og hvorledes. 

Han fortalte, at de har stor fokus på netop de SMS-beskeder her op til jul, og at fejlen måtte være menneskelig. Det kan være fra medarbejderen i TDC butik, eller den efterfølgende medarbejder, som opretter kunderne i vores system. Det er selvfølgelig beklageligt. 

Jeg håber alligevel at julen bliver god - trods den uheldige episode. 

/Andreas 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P