Glæd dig til noget nyt. Siger YouSee

Omdømme 3
  • Udforsker
  • 82 kommentarer
Det var hvad jeg fik fra YouSee. Så skulle jeg da se hvad det var, flere hundrede timers gamle genudsendelse, så det nye er gammelt .
Jeg er i en beboerforening, vi havde en YouSee mand ud som fortalte at hvis vi sagde ja til det tilbud han kom med, ja så kunne vi spare næsten 100.0 kr. Om måneden , det blev vedtaget. I dag kom så et brev fra YouSee, med de nye priser. Men men ja, vi skulle stige med 30 kr. Om måneden . Så - 100 kr. Blev til +130 kr.
Så kom der en mail i dag om det " nye" . Havde dog forventede noget nyt nyt. Måske flere nye nye film.
Så ville jeg hellere have mine 130 kr om måneden tilbage.
Ps. Søger man på et eller andet , og ikke synes det er godt nok. Kommer det frem ring til os, her og der. Ringer så. taler med dem, løse det. Men så kommer de med deres mobiler. De prøver at sælge. Jeg skal sku ikke havde deres mobiler, det er alt for dyrt. De vil gerne havde vi ringer til dem , og så kommer det igen og igen. Med deres mobiler. Undskylder for det sure opstød. Men nok er nok.

Måske er det kun mig , eller hvad ???

1 Kommentar

Omdømme 7
Badge +6
Der komme løbende noget nyt, der er komme Paramount +, der er udviddet Arkiv, der er kommet diverse produktioner exclusivt til You See. Så jo nyt/mere er der kommet.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)