Mikjær skrev:Det er meget godt med sådan et forum, men jeg synes nu godt TDC kunne være lidt mere nærværende. De har det med at gemme sig bag andre, - -hvis der er problemer f.eks. kan man ofte blive udsat for svaret: "Det kan jeg ikke udtale mig om/ tage stilling til, det er udenfor mit felt" hvis man så beder om at komme til at tale med én der bestemmer, kan det meget sjældent lade sig gøre.Kilde: /t5/Tv/Ekstern-harddiskoptager-2013/m-p/126473#M6975
Som udgangspunkt er det da en udmærket idé med et forum, hvor kunderne/ brugerne kan hjælpe hinanden, men det er dog stadig TDC's forretning og med de priser det koster burde man også kunne forvente noget. Det andet er ligesom at gå til købmanden og købe en pose mel og få en tom pose. Hvis man også vil have noget i den må man betale ekstra for det.
(Jeg svarer herunder for at få løst tråden, men selfølgelig har alle lov til at kommentere, selvom tråden er markeret som løst.)