Fra suveren kundeservice til minus kundeservice | YouSee Community

Fra suveren kundeservice til minus kundeservice

Forrige uge var min kæreste og jeg i Yousee i Thisted. Medarbejderen som hjalp os var helt fantastisk. Lige fra da vi gik ind i butikken var han imødekommende (og ikke på den klistrede måde). Vi kom kun ind fordi vi skulle have et mobil abonnement, men endte med at gå med en mobil også 😃. Han kunne sit kram.
Jeg overvejede også en ny mobil, men tænkte jeg ville vente til Yousee i Aarhus storcenter Nord. Dog var det en helt anderledes oplevelse som mødte mig. Der sad en kvindelig ekspedient og talte med en veninde i 8 minutter hvorefter hun sad og gloede i computeren med armen på borden og hånden hvilende på kinden. En anden ekspedient havde travlt med at ekspedere en anden kunde.
Jeg kunne selvfølgelig have henvendt mig, men som køber nyder jeg at blive mødt af en sælger som vil sælge. Jeg vil forkæles og behandles som en kunde og ikke én som man ikke gider tale med. Jeg har dog besluttet at skulle have en ny mobil snart, men den bliver ikke købt i Yousee storcenter Nord.

1 Kommentar

Omdømme 7
Badge +7
Hej thomasobay

Tak for at dele din oplevelse og give os din feedback.

Jeg er selvfølgelig ærgerlig over at oplevelsen ikke var ligeså god i Aahus som i Thisted. Jeg vil tage din feedback med videre herfra.

Jeg håber du at bliver glad for din nye mobil når du får den hjem 🙂

Besvar