Forummet er ødelagt af animeret bjælke | YouSee Community

Forummet er ødelagt af animeret bjælke

Vis første besked

63 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
@Ozcan
Har problemet.
Omdømme 7
Badge +6
Hej Alle

Fejlen skulle meget gerne være løst nu.

Hvis der forsat opleves problemer, så må I gerne melde det ind her i tråden :)

Özcan, yousee forum team

Problemet er slet ikke løst. De forefindes stadig i Firefox.
Fortæl jeres webmaster at han har klokket i det og altså er nød til at smide håndklædet i ringen og få slettet AL overlejring at han har tilføjet til forummet, for det er den eneste metode at komme fuldstændig af med med alle de fejl at han har påført forummet.

Alle de fejl kan ikke rettes bare i et snuptag, for hver af de runde dimser har altså hver deres egen script kode og det er samtlige af de script koder der skal slettes totalt.
Tro mig, for jeg har en adblocker installeret i Firefox som også er rettet mod blokering af overlejringer og med den kan jeg se script koderne for de runder dimser med den adblocker som forresten hedder uBlock Origin.

Det her er eks. script koderne for de 3 kæmpe store grå der findes på forsiden af forummet og som det kan ses, så er script koderne ikke helt ens:

###tab_1 > .qa-widget-topics.widget--popular-topics.widget.box > .box__pad.box__content > .widget.box > .box__pad.box__content > .list > li:nth-of-type(1) > .flag--top.flag.user > .flag__body.user_data > h6 > .text--star.icon--question.icon--round.icon--replace.icon

###tab_1 > .qa-widget-topics.widget--popular-topics.widget.box > .box__pad.box__content > .widget.box > .box__pad.box__content > .list > li:nth-of-type(3) > .flag--top.flag.user > .flag__body.user_data > h6 > .text--star.icon--question.icon--round.icon--replace.icon

###tab_1 > .qa-widget-topics.widget--popular-topics.widget.box > .box__pad.box__content > .widget.box > .box__pad.box__content > .list > li:nth-of-type(4) > .flag--top.flag.user > .flag__body.user_data > h6 > .text--star.icon--question.icon--round.icon--replace.icon
Omdømme 7
Badge +3
Hej, også hos mig er de runde ting der stadig, dækker ikke dette opslag, men dækker næsten alt andet...
Omdømme 7
Badge +3
Hej igen, ser ud til de er væk nu. 🙂
Omdømme 7
Badge +7
Har dem stadig på telefonen, hele forummet er ubrugeligt når de er der.
Omdømme 7
Badge +3
Også på min telefon forsvinder de efter tid når man ser lidt rundt i Forumet og reloader lidt...
Omdømme 7
Badge +7
Det ser det ikke ud til at gøre.
Omdømme 7
Badge +3
Man skal bare slette de midlertidige internetfiler. Så er de runde ting væk når Forum derefter startes. Edge, Internet Explorer, Firefox, Chrome m.fl. gemmer sine egne midlertidige internetfiler, så man skal slette dem separat i alle de browsere, der benyttes.
Omdømme 7
Badge +7
Så er de væk.
Omdømme 7
Badge +7
Man skal bare slette de midlertidige internetfiler. Så er de runde ting væk når Forum derefter startes. Edge, Internet Explorer, Firefox, Chrome m.fl. gemmer sine egne midlertidige internetfiler, så man skal slette dem separat i alle de browsere, der benyttes.

Hej Alle

Det er korrekt som MS-ERIK skriver. Godt at det også er væk hos dig nu, Radiomanden 🙂

Vi beklager fejlen.
Omdømme 7
Badge +7
Ja, var ellers ikke ramt af problemet, som også der er billede af i tråden, men lige pludselig så kom det på, som også der er billede af.
Omdømme 7
Badge +6

De er godt nok også væk her nu, men de midlertidige filer i cachen for Firefox's vedkommende havde fejlen ikke med at gøre, for når det kommer til den, så var min Firefox allerede sat op til at tømme cachen hver gang jeg lukker for browseren.
Så det er noget arbejde at der er sket fra Yousee's side af at der har løst problemet.
Bruger adblocker så er problemet væk.

Besvar