Forummet er ødelagt af animeret bjælke

Ud over at være drønirriterende så ødelægger den også forummet, da den konstant springer frem og forstyrrer øverste indlæg. I kan vel nøjes med at ødelægge yousee.dk med den...

63 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Hvad er det for en.? Der er ikke noget der dækker for noget i Chrome Browseren på min Tablet.?
Omdømme 7
Badge +4
Logan, jeg kan heller ikke rigtigt se det, heller ikke på Ipad
Omdømme 7
Badge +2
Det ses måske kun på PC, det er en Bjælke helt øverst...i hele skærmens bredde.

Omdømme 7
Badge +4
OK, den har været der længe
Har den ikke kun været på forummet i et par dage? Det er lidt længere siden, at de ødelagde resten af yousee.dk med den.
Omdømme 7
Badge +6
Ja, den har været der et stykke tid, men den dækker ikke for noget, den er fremme når der Scrolles ned, Scrol bare en lille smule op, så er den væk. Selv om den er der. Så dække den ikke for noget på Tablet Browseren.
Den kan som det ses komme helt væk.

Den dækker øverste 3% af skærmen hver gang man scroller lidt op. Det duer jo ikke. Den skal bare væk. :(

Jeg har det på den måde, at hvis en hjemmeside irriterer min blindtarm, så bliver jeg væk. :)
Omdømme 7
Badge +6
Hvis den kan fås til at gå væk på Tablet Browser, så må det vel også være mulig på andre enheder.
Omdømme 7
Badge +2
Jeg syntes også den bjælke er irriterende...
Omdømme 7
Badge +6
Sådan ser det ud når den er der, dækker ikke for noget

Omdømme 7
Badge +4
Det et for at man kan komme til menu og mt yousee hurtigt
Omdømme 7
Badge +2
Der var også et menu før, der var lige så hurtigt at tilgå...
Radiomanden skrev:

Sådan ser det ud når den er der, dækker ikke for noget

Du er også nødt til at scrolle lidt ned. Den øverste del af siden har en reserveret plads til at vise bjælken - dvs. den har en naturlig plads der. Når man scroller ned, maser den sig ind på en plads, der ikke reserveret til den - dvs. den skjuler noget andet indhold på siden.
Omdømme 7
Badge +6
Det kan du se på det første billede at den ikke nødvendigvis gør.
Omdømme 7
Badge +7
Væk med den dumme unødvendige bjælke.
Omdømme 7
Badge +3
Den nye bjælke har øverst til venstre et link til "Mit YouSee" og øverst til højre et link til "Menu".

Bruges disse link viser en alvorlig fejl sig i browseren Microsoft Edge på Windows 10. Det drejer sig om nogle ikoner nederst, som vises voldsomt forstørrede, og nogle af funktionerne bag disse ikoner kan man slet ikke komme til at vælge. Der er fire ikoner på række, men man kan kun vælge mellem tre.

Bruges Google Chrome-browseren er der ingen problemer.

Der bør ikke udvikles websider, der ikke fungerer ordentligt i standardbrowseren i en helt opdateret Windows 10.
Omdømme 7
Badge +6
Åbenbart er den bjælke Firefox venlig, for den skjuler sig ret hurtigt bare jeg scroller en smule ned.
Prøver jeg at klikke på den bjælke's Menu funktion, så fungerer den også upåklageligt.
Det er Firefox Quantum 60.0.1 (64-bit) EME-free at jeg benytter.
Du må ikke sige, at den er venlig. Jeg går altid til senste indlæg, når jeg går ind i en tråd. Det ser nu sådan ud:

Dvs. jeg skal give mig til at scrolle siden for at kunne læse hele indlægget. Jeg melder mig ud af forummet indtil den er væk. :)
Omdømme 7
Badge +6
Ja, som det ses på det ene af billederne, så kan den komme helt væk når der Scrolles. Her er den i hvertfald ikke i vejen for noget.
Den er i vejen hos mig. Jeg ønsker ikke dette unødvendige scrolleri. Yousees webteam har lavet en bommert, som de skal have rettet op på.
Omdømme 5
Badge +7
Hej Logan

Tak for feedback :)

Det er umiddelbart meningen, at når du begynder at sortere i kommentarerne, så er det herned den fokuserer billedet.

Som der nævnes i kommentarfeltet i tråden her, så kan du scrolle op og ned, hvis du gerne vil op og læse hovedopslaget igen og så bør den være dynamisk og flytte sig. Det gør den her.
Misforstår du problemet? Den er et kæmpe irritationsmoment, fordi den dukker op og dækker over indhold på siden. Som jeg skrev tidligere, så er min løsning at forlade forummet.
Omdømme 7
Badge +6
Hvordan kan den dække for noget når den kan blive skjult.?

Omdømme 7
Badge +2
Hej, som en skriver virker Menuen ikke med Windows 10 og brug af Microsoft Edge, hvad jeg altid bruger siden min Google Chrome browser er begyndt at virke mærkeligt, så man kan slet ikke tilgå den højre Menu hvis det var hensigten...

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)