Spørgsmål

Forumet her virker ikke med Google Chrome?

Omdømme 7
Badge +2
Hej alle,

Er der andre der har problemer med at Forumet her virker ikke med Google Chrome? Det har været galt siden Jul, jeg får en fejl melding, men kan nogen dage se Forumet uden at se i nogle beskeder, men andre dage kan jeg slet ikke se noget?

Det kan være det vil virke hvis jeg sletter Cookies, men det vil/kan jeg ikke gøre!

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +2
Jeg får denne fejl melding:

400 Bad Request
Request Header Or Cookie Too Large
nginx
Omdømme 7
Badge +6
Bruger udelukkende Chrome på alle enheder, ingen problemer.
Omdømme 7
Badge +7
Du må prøve at slette midlertidige filer og cookies for forum.yousee.dk.
Nginx er den webserver software som bruges.
Omdømme 7
Badge +2
Nu er jeg ikke så meget inde i ''teknikken'' Jeg bruger nu her en browser der hedder Maxthon 5 (MX5) hvis jeg prøver at slette cookies med den, skrives "Det anbefales ikke"
men kan man slette kun de midlertidige filer og cookies der er brugt her på Forumet? , jeg troede man slettede alt med Google Chrome?
Omdømme 7
Badge +2
Radiomanden skrev:

Bruger udelukkende Chrome på alle enheder, ingen problemer.

Men kan du huske om alt var nede hos Yousee hos dig den 23. december? (Både TV og Internet var nede her) siden har jeg fået den fejl med Chrome...
Omdømme 7
Badge +6
Kan ikke huske om der var problemer her den dag, men der er ingen problemer på Android, som jo bruger Chrome.
Har heller ikke de få gange det behøves at bruge en PC, oplevet problemer.
Omdømme 7
Badge +2
Det er kun med brug af PC det ikke virker, bruger ellers iPaden men ikke med Chrome på den...
Omdømme 7
Badge +7
MX5 og Chrome er ikke samme browser, men bygger begge på samme fundament Chromium. Selv Microsoft vil nedlægge browseren Edge, og bygge en ny baseret på Chromium fundamentet. Hvordan du sletter cookies og midlertidige filer i MX5 aner jeg ikke.
Omdømme 7
Badge +2
Jeg bruger MX5 nu her og der ved jeg godt hvordan jeg sletter cookies, men det er

med Chrome jeg ikke ved det, men selv om jeg lærer det, vil jeg ikke slette alle cookies, men evt. dem der har noget med Forumet at gøre, hvis det er muligt?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)