Svar

Forslag til lille ændring i indlægs-signatur

Omdømme 2
Badge
Det er lidt forvirrende, at signaturer står med samme skriftsstørrelse som selve teksten i indlægget. Kunne det ikke gøres mindre, og tones ned i grå skriftfarve, ligesom det er i Microsofts forum?
icon

Bedste svar af Nikolaj 29 maj 2017, 08:25

Hej mailbrugernielsen,

Vi har sendt et ønske ind til vores leverandør om, at vi gerne ser flere muligheder i forhold til signaturen. Det er desværre ikke muligt at justere i den på nuværende tidspunkt, men det bliver det forhåbentligt :)

Vh
Nikolaj

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Forvirrende?
Omdømme 5
Badge +4
Hej mailbrugernielsen,

Vi har sendt et ønske ind til vores leverandør om, at vi gerne ser flere muligheder i forhold til signaturen. Det er desværre ikke muligt at justere i den på nuværende tidspunkt, men det bliver det forhåbentligt :)

Vh
Nikolaj
Omdømme 2
Badge
Nikolaj skrev:

Hej mailbrugernielsen,

Vh
Nikolaj

Dit svar var det bedste! Men hvordan markerer jeg det som Besvaret? Der er kun Like-muligheden.
Hvordan har du oprettet tråden? En "samtale" har ikke denne mulighed. :)
Omdømme 5
Badge +4
Logan har helt ret! :)

En tråd kan enten oprettes som "samtale" eller "spørgsmål". Hvis den er oprettet som "spørgsmål" får du som bruger mulighed for at markere bedste svar.

Jeg har lige ændret denne til "spørgsmål" :)

Vh
Nikolaj
Omdømme 2
Badge
Nikolaj skrev:

Logan har helt ret! :)

En tråd kan enten oprettes som "samtale" eller "spørgsmål". Hvis den er oprettet som "spørgsmål" får du som bruger mulighed for at markere bedste svar.

Jeg har lige ændret denne til "spørgsmål" :)

Vh
Nikolaj

Takker for ændring fra samtale til spørgsmål! Er nu markeret som Besvaret.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)