Svar

Forfor virker yousse ikke uden kabler?

Omdømme 4
Badge +1

Har prøvet med: Uden kabler, alligevel ,så er der også knas på :Live-Tv.. Selv om der også er knas på live_tv.Ikke første gang.Jeg oplever dette..Har det noget som helst at gøre med: YouSee? Har set udsendelser med: NSIS:Los Angels.Hvorpå, at De sviper direkte på storskærmen. Hvorfor som yousee kunde. Kan jeg ikke gøre det samme?

icon

Bedste svar af Radiomanden 27 november 2019, 18:30

Alt kan gøres på fim.

Se original

12 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Jeg bruger af og til YouSee uden kabler. Jeg bruger TV og Film appen på min mobil og Chromecaster til en større skærm. 

Omdømme 7
Badge +3

Jeg har en reserve TV stående, i den er der kun et Net kabel, det virker godt nok uden en antenne kabel...

Omdømme 4
Badge +1

Opfølgning på indlæg. Jeg slår trådløst fra, så hvorefter jeg tilslutter netværks kabel, så langt så godt. Det der går galt er, at når jeg ikke tilslutter HDMI-Kabel, så er der forstyrelser. Kan jeg jeg gøre noget for at forbedre det, uden forstyrelser/flimmer?

Omdømme 7
Badge +7

Netværkskabel på hvilken enhed, HDMI hvorfra, hvor til.? Hvad vil du opnå.?

Omdømme 4
Badge +1

Netværkskabel på hvilken enhed, HDMI hvorfra, hvor til.? Hvad vil du opnå.?

Netværkskabel tilsluttet fra min pc.Til min fladskærm. Jeg vil opnå, at få perfekt timing. Uden, at der kommer afbrydelser/flimmer på skærmen. Kan man undgå HDMI kablet, så er det at foretrække. Det var det, som jeg ville opnå. Ikke andet

Omdømme 7
Badge +7

Kører det ordentligt på PCen, så skulle det da også gerne gøre det når den tilsluttes TVet.?

Omdømme 4
Badge +1

Kører det ordentligt på PCen, så skulle det da også gerne gøre det når den tilsluttes TVet.?

Det gør det desværre ikke. Har forsøgt

Omdømme 7
Badge +7

Er der prøvet med et andet HDMI kabel.? Der kunne jo være et problem med det.

Omdømme 4
Badge +1

Er der prøvet med et andet HDMI kabel.? Der kunne jo være et problem med det.

Virker perfekt med HDMI kabel.Kunne bare godt tænke mig, at det virkede på samme måde. Uden HDMI kabel

Omdømme 7
Badge +7

Så ved jeg ikke hvordan du vil gøre det når der ikke er HDMI mellem enhederne. Det er jo det et sådan kabel er til.

Omdømme 4
Badge +1

Så ved jeg ikke hvordan du vil gøre det når der ikke er HDMI mellem enhederne. Det er jo det et sådan kabel er til.

Har du fulgt med i.NCIS: LA? Der virker det som, at De sviper op på storskærmen. Uden problemer?

Omdømme 7
Badge +7

Alt kan gøres på fim.

Besvar