Spørgsmål

Forbedringsforslag


  • Udforsker
  • 34 kommentarer
Hej
Burde youSee ikke som standard tjekke en kundes aktuelle hastighed,
når vedkommende ønsker at bestille én eller flere TV-bokse?
Det er da ærgerligt at opdage, at man ikke kan få det fulde udbytte af
sine TV-bokse, fordi man har en for lav hastighed, og den ikke umiddelbart
kan øges.

En anden ting.. jeg tænker, at I bør gøre noget for at optimere yousee.dk
til mobile enheder. Det var ikke muligt for mig at tilmelde mig nyhedsbrevet
på min telefon - formularen er for bred, og det er ikke muligt at flytte med
den.

2 Kommentarer

Omdømme 2
Badge +1
Hej mploug

Jeg kan se at du ikke har fået svar på din tråd, så du får da lige et fra mig :)

Det er beklageligt hvis du ikke er blevet informeret ordentligt og det må vi naturligvis gøre bedre til fremadrettet. I forhold til dit ønske om opdatering af siden, så melder jeg dit input videre til vores udviklere.

Bemærk at: YouSee Forum er et bruger-til-bruger-forum, og YouSee yder ingen direkte support eller kundeservice herinde. Hvis du har akut brug for hjælp fra YouSee, kan du finde alle muligheder for at komme i kontakt med os her.
Hej Kasper
Helt i orden. Mange tak for det. :-)

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)