Svar

For stort skærmbillede.

• Bruger
  • 22 kommentarer
Mit skærmbillede fylder lige pludselig mere, end der kan vises , så jeg må flytte fra side til side for at læse og se det hele.

Hvad er jeg kommet til at gøre, og hvordan retter jeg fejlen.

Mvh Sebbe.

icon

Bedste svar af Alex1 17 december 2012, 13:19

Hej Sebbe,

Jeg vil meget gerne forsøge at hjælpe dig, men først er jeg nødt til at vide hvad du helt præcist mener med "skærmbillede".

Jeg tror du er kommet til at zoome ind på din browser, så det fylder meget mere end det skal. For at løse dette skal du blot holde Ctrl nede og rulle tilbage på scrolleren på din mus.

Hvis det ikke er løsningen, må du meget gerne uddybe lidt mere.

Hilsen Alex

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Sebbe,

Jeg vil meget gerne forsøge at hjælpe dig, men først er jeg nødt til at vide hvad du helt præcist mener med "skærmbillede".

Jeg tror du er kommet til at zoome ind på din browser, så det fylder meget mere end det skal. For at løse dette skal du blot holde Ctrl nede og rulle tilbage på scrolleren på din mus.

Hvis det ikke er løsningen, må du meget gerne uddybe lidt mere.

Hilsen Alex

Hej Alex.

Du havde ret i din antagelse, og problemet er løst.

Undskyld det sene svar.

Venligst Sebbe

Hej Sebbe

Du kan evt. klikke på møtrikken øverst til højre i skærmbilledet. Klik derefter på "Zoom" og skift fra 100% til 75%. Husk at skifte tilbage igen, når du går ind på andre hjemmesider. Jeg håber, at TDC finder en løsning, så det ikke er nødvendigt at gøre noget som helst.

Mvh 1unikum

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P