Spørgsmål

Flytter tv og harddisk optager til nyt hus med samme yousee abb. forsvinder kanaler så og man skal auto søg

Jeg jeg skal Flytte fra en lejlighed hvor vi har yousee fuldpakke til et hus med fuldpakke - skal jo så tage mine tv'er med og harddisk optager - Har 4 apparater - Store spørgsmål forsvinder kanaler så og man skal til og autosøg og lave favoritlister og ved autosøg plejer man vist også at miste alle ens programmeringer/timminger og jeg har mange på de ting - kort skal man autosøge eller er et antenne stik i et andet hus samme frekvenser og signaler de sender ud i alle ledninger unset hvor du sætetr tv i - puhhaaaa håber på et godt svar

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Der flyttes fra et sted med You See, til et sted med You See, så er forskellen = 0. Medmindre det er en forening, så kan der være forskel.
Hmm åhh nej for ja det er fra en boligforening hvor man kun har yousee til en privat villa
Omdømme 7
Badge +7
Der kan som skrevet være en forskel, det kan ikke garanteres at det vil være det samme, da foreninger kan have en anden sammensætning af kanaler.
altså jeg har fuldpakke som andre der bor i huse og villa med samme kanaler som andre og på yousee siden ståtr der jo hvor kanaler ligger og det er jo ens for alle - men var bare i tvivl om signalet aldrig er 100 samme i alle antenne stik som man har autosøgt fra
Omdømme 7
Badge +7
Som udgangspunkt ingen forskel, men vær opmærksom på at der KAN være, Hvis der er, så er problemet jo heller ikke det værste der kan opleves.
ok KAN - troede bare enten eller...og ja det er mareridt når man har 2 tv og 2 harddisk optagere med ialt ca 40 programmeringer som forsvinder hvis man autosøger mener jeg - og favoritlister

Besvar