Spørgsmål

Flot flot Yousee

Ja så modtog man så en meddelelse om at min internetforbindelse skal stige fra 1. januar 2019-

Nu betaler jeg 239,-kr pr måned , ny pris pr 1. Januar vil blive 279,-kr pr måned = en prisstigning på 40,-kr pr måned hvilket svarer til en prisstigning på 16,33 %

Jo man må sige at de nye danske investorer , vores pensionskasser , er ude på at få deres investering hurtigt tilbage.

11 Kommentarer

Jeg stiger også 40 kr., men det skal være løgn. Jeg kigger nu efter en ny udbyder. Og når det endelig skal være, så undersøger jeg også nye muligheder for tv.
Omdømme 7
Badge +7
Har ikke fået noget brev endnu, men der er jo flere alternativer. Selv på coax er der flere spillere som f.eks. : Hiper, Kviknet, Telenor.
Ja, jeg hilser de andre udbydere velkommen. Jeg er såmænd parat til at hoppe over på dsl.

Det er faktisk både prisstigning og forringelse i ét, da de fjerner bland selv. De bruger argumentet, at det ikke bliver brugt af ret mange. Noget skal de jo sige.
Tv... Det ender nok med, at vi nøjes med streaming af DR og TV 2. Det bliver en befrielse. :)
Omdømme 7
Badge +6
Forummanden skrev:

de fjerner bland selv. De bruger argumentet, at det ikke bliver brugt af ret mange.

Hvor er det blevet skrevet/oplyst.?
Omdømme 7
Badge +7
Det lyder som jeg nok også får brevet på et tidspunkt, da jeg også er bland selv kunde. Kommer brevet bliver det nok Kviknet til 219 kr. for 100/35 (10 kr. mere per måned for fast IP) på coax. Kviknets direktør Yoel Caspersen virker meget dygtig og fornuftig. Han laver mange fine tekniske indlæg og kommentarer til telemarkedet på https://www.version2.dk/

Et lille flertal nedstemte desværre andels.net med en 200/200 forbindelse for 200 kr. i vores ejendom, men en så kraftigt prisstigning fra YouSee gør nok, at vi snart skal stemme igen!
Radiomanden skrev:

Hvor er det blevet skrevet/oplyst.?

Det skriver de i deres mail.

Omdømme 7
Badge +6
Sådan en mail har jeg ikke fået.
Så har du noget at glæde dig til. :)

De behandler os indirekte som idioter, når de bruger det argument. Det handler om, at vi skal købe større ind, hvis vi ønsker mere upload.
Omdømme 7
Badge +7
Jeg skrev til Kviknet support og fik et hurtig svar. De udleverer pt. et Sagemcom 3890 V3 til coax kunder. Man er underlagt CGN uden fast IP. Fast IP koster 10 kr. om måneden.

De har også 300/60 til 249 kr. per måned.
Kviknet er helt klart en kandidat. Jeg har også fulgt med i Yoels blog :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)