Spørgsmål

fjern spørgsmål

hvordan fjerner jeg et spørgsmål som jeg har oprettet og ikke er aktuelt mere
v/h erik

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Det kan man ikke, det er ikke meningen at man skal kunne det.
Forum teamet har hjulpet mig med at fjerne et opslag, som ikke burde stå der. ;)

Du kan jo prøve at skrive til f.eks Kasper , om han vil fjerne det. (Husk at give ham linket til den tråd du vil have fjernet.)
Omdømme 7
Badge +7
Det er jo ikke meningen at der skal fjernes spørgsmål, især ikke hvis der er givet svar på det/dem, det ødelægger jo ideen med et Forum som man kan søge løsninger i.
Nej men hvis det er noget der kan misforstås af andre, må det være muligt at få det fjernet. Eller om det er direkte usandt, bør det være mulidt at få noget fjernet man har skrevet. Eller hvis det er noget man er ked af står i et offentlig forum.
OM det skal/kan fjernes må være op til forumteamet af vurdere. :D
når der 100 der har set spørgsmål uden nogle svar så må man godt kunne fjerne det
på en eller anden måde jeg forstår godt hvis man har fået nogle svar løsning måske
så skal det naturligvis blive h erik
Omdømme 4
Badge +6
Hej

Jeg blander mig lige.

Som udgangspunkt sletter vi ikke tråde på YouSee Forum med mindre, at der er en rigtig god grund. Er der givet svar i tråden, så kan det jo ske, at det kan hjælpe andre, og derfor er det oftest bedre at beholde den.

Du er meget velkommen til, eoggberger1, at sende mig en privat besked her på forummet om, hvad der ligger til grund for det. Så ser jeg gerne på det. :)
hej stefan
jeg mente bare det er tidsspil når man ikke har fået et svar som kan hjælpe så kan man lige så godt fjerne spørgsmålet da der ikke var noget hjælp lige på det
h erik
ps hvordan skriver jeg privat til dig
Omdømme 7
Badge +7
Det er ganske enkelt, klik på hans Avartar.