Svar

Firefox on Linux


Kan ikke logge ind på youSee Forum med FF på Linux.
Får ingen fejl eller andet, der viser om dette blot er non-supportet.
Nogen der ved det?
icon

Bedste svar af MS-ERIK 8 February 2017, 18:41

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +6
Hej Jesper,

Det vil jeg gerne se lidt nærmere på.

Kan du fortælle hvad der sker, når du trykker på login-knappen? Bliver du sendt over på login-siden eller ryger du i ring - og har du testet andre browsere på Linux eller benytter du kun FF?

Vh
Ved tryk på Login kan jeg se at der er aktivitet mod serveren (spinning wheel), men får ikke vist login-siden. Der kommer ingen fejl eller advarsler! Altså kommer jeg ikke rigtigt videre

Jeg har kun FF på Linux, men kommer p.t. ind gennem FF på en virtuel Windows maskine på min Linux laptop. Dette er lidt tungt for at komme på 🙂
Omdømme 6
Badge +6
Hej Jesper,

Jeg har lige taget kontakt til vores udviklere for at se, om vi kan genskabe problemerne herfra. Jeg vender tilbage så snart jeg har hørt fra dem :)

Vh
Nikolaj
Hej.

Prøv at slette filer og cookies (vælg indstillinger > privatliv). Det er også muligt at en tilføjelse (plugin) er blokeret fordi den skal opdateres, eller at selve Firefox skal opdateres. Jeg har ingen problemer med Firefox i Ubuntu Linux (kører i en virtuel maskine), dette svar er skrevet i Firefox på Linux.
Omdømme 7
Badge +9
Jeg har heller ikke problemer med Firefox under Linux (Debian). Jeg har dog oplevet at Yousee.dk nogen gange går helt død med en browser. Så skifter jeg bare til en anden. Jeg bruger Firefox, Chrome og Opera. Chrome er nok den bedste at bruge, da den har den største markedsandel, men jeg har oplevet nogen gange, at den river klippe stabile Debian ned, og en genstart er nødvendig 😞
Omdømme 6
Badge +6
Hej igen,

Jeg har hørt fra vores udvikler, som heller ikke kan genskabe problemet fra vores Ubuntu-maskine med Firefox.

Det er nogle fine forslag som både Erik og Slangefar kommer med som jeg vil anbefale du prøver. Alternativt er det en god idé at tjekke, at det er den seneste version af Firefox du benytter :)

Vh
Kom på efter sletning af filer og cookies 🙂

Besvar