Spørgsmål

Filmpakken - kompensation


Hej,
Som kompensation for nedbruddet nytårsaften giver I en fri filmpakke fra 7/1-17 og måneden ud, skriver I til os. Er det så rimeligt, at vi ikke kan få vores kompensation, fordi vi tilfældigvis er i udlandet i den periode, i kompenserer? Og det finder vi først ud af, når vi vil benytte os af tilbuddet. Hvad er årsagen til det? Hvordan kan det laves om?
Hilsner

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Nu er dette jo et brugerforum, og ikke en direkte kontakt til You See. Så som bruger vil jeg svare, at det er fint med en sådan kompensation, og de kom hurtigt med den, der skulle alligevel laves om på de filmtilbud der er i forbindelse med diverse abonementer, hvor Viasat skulle ind og erstatte tidligere indhold i udbuddet, da det gamle udbud stoppede 31.12.16.
Så resten af måneden har alle mulighed for at få adgang til Viasat film. Viasat Premiere kanalen stopper for alle ved udgangen af måneden.
Omdømme 7
Badge +4
Radiomanden skrev:

Premiere kanalen stopper for alle ved udgangen af måneden.



Nu må vi se, om Yousee ikke har kanalen i fremtiden, når alle Yousee kunder via telefon stikket har den som valgmulighed

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)