Nu fik jeg lige et spørgeskema op

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints nuber2 har modtaget fra andre medlemmer.

Med to simple spørgsmål
Hvad var formålet med besøget? 

Kan du lide vores hjemmeside?

Og så var I frække nok til at sige, at mine svar ville hjælpe jer til en bedre hjemmeside, Frække fordi I hverken spurgte ind til, om jeg faktisk havde nået målet med mit besøg eller om jeg havde besvær med navigation eller funktionalitet. Og frække fordi jeg jævnligt er blevet præsenteret for spørgsmål af denne type, både herinde og i forbindelse med kald til jeres support. 

Uden at hjemmesiden (og hvad I ellers præsenterer kunderne for, regninger etc) har ændret sig til det bedre i de 6 år, jeg har været kunde.

Jeres hjemmeside er grim, jeres produktreklamer fylder så meget, at I generer mulighederne for navigation og rodebunken ville dumpe til enhver usability-eksamen.

2 Kommentarer

Hehe - det er derfor jeg blokerer sider div. undersøgelser kommer fra, det er bare desærre ikke alle man kan blokerer da nogle kommer fra den side man læser og så vil det også blive blokeret.

Du skal se den de har lavet på YouSee Film og TV app'en til Android - det er en skyder man kan flytte frem eller tilbage og så bliver smiley'en mere glad eller sur, den er total til grin. Den har jeg heller ikke svaret på, jeg kvæler bare siden med job listen.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints nuber2 har modtaget fra andre medlemmer.

Og nu fik jeg lige en mail:

Tråd: Nu fik jeg lige et spørgeskema op
Dato: 06-05-2016 21:24

Hvis svaret løste dit problem, beder vi dig logge ind og klikke på ’Accepter som løsning’-knappen ved svaret. Det hjælper andre til at finde frem til dit spørgsmål og løsningen.

Klik her for at se svaret, og markere som accepteret løsning. Du skal være logget ind for at kunne acceptere som løsning.

Jeg spurgte ikke som sådan om noget, og jeg har ikke tænkt mig at markere et svar som løsning, medmindre det er en Yousee-medarbejder, der forklarer mig hvorfor Yousee spilder min tid med noget, der kun kan anvendes til at pudse glorier med.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)