Spørgsmål

Fiber kategorier ...

Hvorfor er der ingen Fiber kategorier i dette forum.
Fiber er ikke Coax, er ikke DSL og er ikke Kabel.

Hvor stiller jeg mine spørgsmål omkring nye TV pakker og Bredbånds hastigheder?

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Yousee har besluttet at holde lav profil med fiber muligheden. Dette gælder også dette forum.

Kabel og coax er det samme i YouSee regi.

Du må bruge områder som kommer tæt på, men husk at nævne du er kunde med fiber.
Hos Yousee er fiber noget, der findes i kosten. :P
Omdømme 7
Badge +1
YouSee har skudt sig selv i foden ved at gå så stille med dørerne om deres fiber, fordi det har medført at en som WAOO og andre fiber leverandører har overhalet dem inden om på det område og er godt igang med at stjæle YouSee's kunder.
Tørt sagt, Coax er en fejl satsning for YouSee's vedkommende ang. internet løsninger.
Omdømme 7
Badge +6
Det er da ikke en fejlsatsning med Coax, der skal kun et kabel ind det er da tosset at have begge dele. Derudover skal det hele laves om hvis det skal væe fiber.
Badge
BeOne777 skrev:

Hvorfor er der ingen Fiber kategorier i dette forum.
Fiber er ikke Coax, er ikke DSL

Har tit undret mig over det samme. Uagtet at de helst ikke vil have(eller ikke tidligere ville have) kunder på fiber løsning, så burde der være et fora område herinde til eksisterende fiber kunder.
Omdømme 1
Jeg ville klart fortrække fiber frem for Coax.. desværre er det ikke en mulighed pt hvor jeg bor..

Pingen på en fiber forbindelse er SÅ meget bedre en på coax!
Badge
Slangefar skrev:

Yousee har besluttet at holde lav profil med fiber muligheden. Dette gælder også dette forum..

Er der en ansat fra Yousee der kan uddybe hvorfor der ikke er en Fiber kategori når nu produktet udbydes? - Altså hvad er den officielle forklaring? - Er det som antaget af slangefar??
Omdømme 5
Badge +4
Hej allesammen,

Tak for interessen - og gode input!

Årsagen til at vi på YouSee Forum ikke har kategorier om Fiber skyldes, at der simpelthen ikke har været nok indlæg omkring det. Så for overskuelighedens skyld har vi generelt på alle produkter forsøgt at lave så få kategorier som muligt - dette gælder ikke kun Fiber.

Jeg kan dog godt forstå den tvivl der har været om hvor fiber-indlæg hører til, derfor har jeg netop ændret beskrivelserne i "TV: Udstyr og Andet" samt "Bredbånd: Udstyr og Andet", så der i beskrivelsen bl.a. står "fiber".

Håber det kunne give lidt afklaring :)

Vh
Nikolaj

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8