Fiber bredsbåndshastigheder | YouSee Community
Spørgsmål

Fiber bredsbåndshastigheder

Hvorfor kan Waoo levere 300/300 og 600/600 på Deres fibernet konstruktioner.
Jeg har personligt set det i brug hos en Waoo abonnent.
Og det rykker altså vildt :-)

Men er TDC's (yousee) så gammelt at det aldrig kommer til at ske i Yousee's område? :?

Jeg synes det er frækt at fastlåse kunder til et dårligere produkt ....
Da FastTV lukkede, skyndte vi os til Waoo ... men efter et ½ år blev vi beordret tilbage pga. TDC's monopol lignende Fiber produkt..

Hvor er det dog ØV at bo i Roskilde.:(

5 Kommentarer

De er på vej med 1000/500 på deres fiber bsa. Så mon ikke at deres privatkunder også kan se frem til nye hastigheder? De åbner også for 1000/500 på coax om lidt.
Dejligt at høre :)

Men jeg synes ikke man hører noget det.
Yousee nedprioriterer Fiber på Deres hjemmeside synes jeg.
Omdømme 1
Men hvornår er om lidt.. det er over en måned siden at yousee sagde til mig det skulle have været der. Syntes der er gået langtid efterhånden 😃
Omdømme 3
De er på vej med 1000/500 på deres fiber bsa. Så mon ikke at deres privatkunder også kan se frem til nye hastigheder? De åbner også for 1000/500 på coax om lidt.
Siden coax er blevet så meget opdateret og vedligeholdt den sidste periode og der ingen nyheder om det kan findes på TDC Wholesale ville jeg ikke regne med at det kommer til at ske i år.
Men Gpon vil forhåbentligt komme i starten af maj.
Omdømme 3
Men hvornår er om lidt.. det er over en måned siden at yousee sagde til mig det skulle have været der. Syntes der er gået langtid efterhånden :D
Ja, de bliver ved med at udskyde det. I følge TDC Wholesale vil det helt bestemt ske i starten af maj, og introduceres her i den kommende uge. 🙂

Besvar