Spørgsmål

Fabriksgendannelse på MacBook Pro og Iphone 12 Pro

Omdømme 5
Badge +1

Hvad er forskellen? Hvergang jeg fabriksgendanner min Iphone 12 Pro, så kører det fint. MacBook Pro i starten står det på dansk. For så efter på danish/english.(Automatisk) Hvorfor springer sproget ikke over på Iphone 12 pro? Når det gør på MacBook Pro? Har det noget at gøre med, at det skyldes opdatering? Selveste Podcaste skifter mellen dansk-engelsk.

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +8

Hvad er grunden til, at fu overhovedet skal gendanne fabriksindstillinger? Jeg hsr en iPhone, men har da aldrig haft brug for st gendannefabriksnddtillingerne.

Omdømme 5
Badge +1

Hvad er grunden til, at fu overhovedet skal gendanne fabriksindstillinger? Jeg hsr en iPhone, men har da aldrig haft brug for st gendannefabriksnddtillingerne.

Begrundelsen for dette er, at det skal flugte mellem systemet. Derfor, at jeg fabriksgendanner, så MacBook Pro ikke har det samme, som Ipone 12 Pro? Ja. Du har Iphone. Det er ikke der der fejler, så?

Omdømme 5
Badge +1

Bort set fra det, så er der stadig. Mest sete på tv. Selvom, at jeg ikke har kanalerne i bland selv pakken. Hvornår bliver det slettet?

Omdømme 7
Badge +7

Bort set fra det, så er der stadig. Mest sete på tv. Selvom, at jeg ikke har kanalerne i bland selv pakken. Hvornår bliver det slettet?

Det har du jo en tråd om. Det sker automatisk og skiftes vel ud når der kommer noget andet mest sete. Det må da være det mest logiske.

Omdømme 5
Badge +1

Det har du jo en tråd om. Det sker automatisk og skiftes vel ud når der kommer noget andet mest sete. Det må da være det mest logiske.

Hvis det er det mest logiske. Hvorfor har det så ikke været der før. Selvom, at jeg har YS-4000 boksen? Hvorfor så ikke forholde sig til diverse kanaler brugerne har i bland selv pakken. YouSee kunne også slette mest sete i næste opdatering? Hvad skal brugerne bruge dette til? Kan forstå og giver mere mening. Hvis YouSee er mere interreseret i det. I forhold til udbyder?

Besvar