Spørgsmål

Får besøg af Yousee som Ødelægger mit hus

Under en installation den 25 maj 2017, borede den meget dårlige uddannet tekniker. Gennem min hus mur, en mursten flækker, jeg klager den 29 maj, der er forskellige mennesker jeg har talt med på tlf. mailet med, de har erkendt at det er dem der har fejlet, skaffet en murer, som efter mere end 1 1/2 mdr. ikke ønsker at have med det at gøre, det skal siges at det er en murmestervilla fra 1976, med håndstrøgne sten (Vedstårop) som helt sikkert ikke er let at skaffe, men det kan ikke være meningen at ens hus skal ødelægges af Yousee `s måske for lavt lønnede ansatte.
Jeg har klager igen, der sker ikke en (skid) der er nu gået næsten 3 mdr.
Jeg er pisse sur Jeg fraråder alle om ikke at få besøg at en Yousee tekniker som skal borer uden at i har en Sagfører ved siden af jer.
Jeg forstår nu det er måske derfor det går ned af bakke med TDC.
En meget sur kunde.
Frede Nielsen Herlufmagle
Har været kunde hos TDC bortset fra et år ca. 45 År.
Men med den behandling er det måske snart slut.

1 Kommentar

Omdømme 4
Badge +6
Hej Frede

Det lyder som om, at du har haft en rigtig dårlig oplevelse, og det er jeg ked af at læse. Det er absolut ikke det, vi har lyst til at give vores kunder.

Umiddelbart er det en sag, der skal forbi vores klagebehandling, og derfor vil jeg anbefale dig at oprette en sag på følgende link. Så skal der nok blive taget hånd om det.

https://kundeservice.yousee.dk/send-klage

Stefan, YouSee Forum Team

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)