EU´s - Roaming ´s nyeste tiltag!

Omdømme 3
Badge
Roaming´s afgiften, som pålægges alle: YouSee-Kunder? Som er ca. 10-20 kr. pr. månede?
Hvorfor ikke lytte til dem som har gode løsninger på dette problem, at omlægge jeres pakkeløsningen på: YouSee? Hvorfor, skal alle bruger som er jeres kunder betale for denne ydelse? Det er jo ikke alle kunder, som har behov for at ringe uden for EU? Føler, at dette ikke er gennemtænkt? Regninger bliver som altid sendt til kunden, så politikerne/udbyderen slipper for regningen? Hvad er jeres holdning ?

11 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +7
Hej Fønix 73

Velkommen på forum :)

Du har stillet et direkte spørgsmål til YouSee på YouSee Forum, som er et bruger-bruger forum, hvor du ikke kan forvente svar fra YouSee.

Prisreguleringen sker som følge af at alle kunder pr. 15 juni kan roame med deres inkludere data og tale i 36 lande i EU. YouSee skal afregne med udenlandske operatører når der roames på disse netværk.

Du er velkommen til at kontakte vores kundeservice for dialog omkring mulighed for at finde en løsning der passer til netop dit behov :)
Omdømme 2
Badge
Fønix 73 skrev:

Roaming´s afgiften, som pålægges alle: YouSee-Kunder? Som er ca. 10-20 kr. pr. månede?
Hvorfor ikke lytte til dem som har gode løsninger på dette problem, at omlægge jeres pakkeløsningen på: YouSee? Hvorfor, skal alle bruger som er jeres kunder betale for denne ydelse? Det er jo ikke alle kunder, som har behov for at ringe uden for EU? Føler, at dette ikke er gennemtænkt? Regninger bliver som altid sendt til kunden, så politikerne/udbyderen slipper for regningen? Hvad er jeres holdning ?

Det var jo forudsigeligt, at teleselskaberne ville hæve priserne, når de får noget trukket ned over hovederne fra enten regeringen eller EU. Det har vi jo set SÅ mange gange før. Så for mig, kommer det ikke som nogen stor overraskelse. At de skulle oprette en billig-pakke, kun bestående af indenlandske samtaler - nej - så hellere hive endnu flere penge fra forbrugerne - det er da en nemmere løsning på problemet!
Omdømme 3
Yousee i en nøddeskal, de malker videre på alle kunder. Derfor smutter vi også over i et andet mobilselskab, 3 abb. flyttes og jeg kender andre der gør det samme
Omdømme 7
Badge +6
På trods af et tillæg på prisen til EU brug er mit abonement stadig billigere end det billigste der tilbydes nu, og det har over dobbelt så meget Data, og indeholder udlands telefoni til mange lande, så ingen klage.
Omdømme 3
Masser af klager herfra og fra andre i familien og venner, at De (Yousee) ikke kan finde ud af at dele abonnement op i EU abonnement / DK abonnement. Jeg kender meget få som bruger alt det data der gives, de fleste er på wifi eller har også et abonnement igennem arbejdet, hvor der også er masser af data. Vi skal så i vores hjem betale 3 x dummebøde hvert år 240,- x 3 = 720,-. Vi rejser hvert andet eller tredje år og får intet for pengene. Vi har altid lejelighed med wifi i udlandet og har desuden ikke brug for al det elektronik når vi er på ferie.
Omdømme 7
Badge +7
miki35 skrev:

Masser af klager herfra og fra andre i familien og venner, at De (Yousee) ikke kan finde ud af at dele abonnement op i EU abonnement / DK abonnement. Jeg kender meget få som bruger alt det data der gives, de fleste er på wifi eller har også et abonnement igennem arbejdet, hvor der også er masser af data. Vi skal så i vores hjem betale 3 x dummebøde hvert år 240,- x 3 = 720,-. Vi rejser hvert andet eller tredje år og får intet for pengene. Vi har altid lejelighed med wifi i udlandet og har desuden ikke brug for al det elektronik når vi er på ferie.

En stigning på 20 kr./md. pr. abonnement. Jeg sted 9 kr./md. og min hustru 10 kr./md. Stadig billigt.
Omdømme 7
Badge +6
Det samme her stigning Kr.16 stadig billigt, ingen yderligere ændring. Samme taletid, Data og fordele.
Så der slippes for dårlige og langsomme forbindelser i udlandet.
Omdømme 3
Ja i synes det billigt, men jeg greb knoglen og ringede til Yousee og sagde at jeg ville flytte mine 3x abo. så havde De lige pludselig et DK abo. til 99,- for 10 timers tale og 10 GB data. Så nu spare vi 97 kr. om mdr. det vil sige ca. 1200 om året. Og skal vi til udlandet kan abo. laves om i den måned vi skal afsted. Utroligt at de skal holde det hemmeligt, at de har et DK abo.
Omdømme 7
Badge +6
Der er mange som ikke kun er Danskere, med også EU borgere.
Omdømme 3
er det dig Uffe Elbæk. Hold kæft en arrogant holdning at have. Men det typisk for dine svar herinde
Omdømme 7
Badge +6
Det helt seriøst, det kan ikke undværes de 2-3 uger om året man er i udlandet.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)