Er man tvunget til at have en YouSee boks for at optage programmer? | YouSee Community
Svar

Er man tvunget til at have en YouSee boks for at optage programmer?

• 23 august 2019
  • 1 kommentar
  • 202 visninger

Omdømme 4
Badge
Har lige tilsendt en YS-4000 boks afsted til YouSee. Hvorefter, at jeg godt kunne optage programmer uden boks, så jeg benyttede: App-Store på mit Smart-Tv(Samsung). Virkede et stykke tid. Hvorefter, at fandt ud af, at denne service er ophørt. Kan sagtens pause og spole, når jeg ser: Arkiv-Tv, så hvorfor kan jeg så i dette tilfælde ikke optage? Syntes, at det virker underligt man ikke kan optage. Kun at mulighederne er, at pause og spole er muligheden. Uden boks?/arkiv.Boksen er gratis med mit abonnement, så burde jeg ikke også som bruger have mulighed for at optage programmer uden boks? Eller skyldes hele misæren i, at YouSee oplever fejl på: Tv & Film. Hvorefter, at YouSee lover, at fejlen er rettet klokken. 18.00?
icon

Bedste svar af Radiomanden 23 august 2019, 14:43

Når der haves en 4000 boks, så giver den adgang til også at kunne optage via Apps til diverse platforme samt Web TV, ligeledes er det muligt at se optagelser på alle platforme. Det er ikke muligt at bruge den funktion uden 4000 boksen.
Der er i øjeblikket et problem som gør at der kan være fejl med at bruge Arkiv, Streaming og at se optagelser.
Se original

1 Kommentar

Omdømme 7
Badge +7
Når der haves en 4000 boks, så giver den adgang til også at kunne optage via Apps til diverse platforme samt Web TV, ligeledes er det muligt at se optagelser på alle platforme. Det er ikke muligt at bruge den funktion uden 4000 boksen.
Der er i øjeblikket et problem som gør at der kan være fejl med at bruge Arkiv, Streaming og at se optagelser.

Besvar