Er det normalt at YouSee´s teknikere brænder kunderne af ? | YouSee Community
Spørgsmål

Er det normalt at YouSee´s teknikere brænder kunderne af ?

  • 16 oktober 2019
  • 1 kommentar
  • 102 visninger

Har siddet og ventet på en tekniker hele dagen

Han skulle ifølge min ordrebekræftelse komme mellem kl. 7.30 - 16.00 og der stor at jeg ville blive faktureret kr. 550,- inkl. moms hvis jeg ikke var hjemme.

Nu er jeg ved at lave en faktura til Yousee på 8,5 timer af kr. 550,- inkl. moms. eller ialt kr. 4.675,-

Det må være den samme takst når det er Yousee der brælnder kunderne af - eller hvad synes i herinde.

Der stor også i ordrebekræftelsen at teknikeren ville ringe en halv time før han kom - så han har mit nummer og kunne have sendt en sms hvis han ikke kunne nå mig -

Det er surt at Yousee har så dårlig en kundeservice.

 


1 Kommentar

Omdømme 1
Badge

Har aldrig haft en tekniker ude, men har da hørt flere gange om de ikke kom… :bow_tone2:

Men syntes da klart du skal gøre opmærksom på du har taget en betalt fridag og du forventer de godtgør denne udgift ved en kreditnota… 

Besvar