Svar

Ekstra kanalen!!!

Hvem beslutter hvilke kanaler, der skal være ekstrakanaler? Denne måned er helt til hest: EN GOLF kanal!!
Jeg har ikke været underholdt så dårligt, siden jeg fik trukket et par tænder ud. Jeg glæder mig allerede til næste måned, for lige bortset fra stangtennis, er der ikke noget mere indholdsløst end golf.

icon

Bedste svar af Radiomanden 4 marts 2016, 18:23

Du kan jo også kalde den for salgskanalen, det drejer sig jo om at vise hvilke kanaler der er på nettet, således at de kan sælges til dem der ønsker det, så det er jo en ganske god idé fra udbyderens side at have en sådan kanal.

Se original

10 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Du kan jo også kalde den for salgskanalen, det drejer sig jo om at vise hvilke kanaler der er på nettet, således at de kan sælges til dem der ønsker det, så det er jo en ganske god idé fra udbyderens side at have en sådan kanal.

jens3500 skrev:
Hvem beslutter hvilke kanaler, der skal være ekstrakanaler? Denne måned er helt til hest: EN GOLF kanal!!
Jeg har ikke været underholdt så dårligt, siden jeg fik trukket et par tænder ud. Jeg glæder mig allerede til næste måned, for lige bortset fra stangtennis, er der ikke noget mere indholdsløst end golf.

Ha ha go humor.

Kan kun være enig og så den årlige tilbagevendende julemusik.

Generelt får ekstrakanalen mig ikke til at købe noget.

De kanaler de viser er typisk kanaler der gentager sig selv i en stor uendelighed, som f.eks. Discovery, National Geographic, ID, History 2 osv.
Jeg ville få fnidder, hvis jeg havde de kanaler og betalte for dem.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 De kanaler kan man få viden fra, har dem alle, hvad kan man lære af f.eks sportkanaler.? Ikke en skid.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints COP har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg er også utilfreds med valget af Cmore's golfkanal som ekstra kanal i denne måned, men det er fordi jeg har den  som en af mine blandselv kanaler :p 

Omdømme 3

Badge +3
Den er lidt for langt ude, det er jo netop meningen med extra kanalen, at vise de tilbud der kan tilkøbes, at du så lige har den kanal, er der ikke noget at gøre ved.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Forstå det dog. Nogen synes om moderen og andre om datteren. Lad være med at se ekstrakalen, hvis den ikke er interessant.

Omdømme 3

Badge +3
 Jeg forstår det udemærket, det kniber tilsyneladende for andre. Den kanal kan ikke sælge mig noget, har dem jeg vil se.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints COP har modtaget fra andre medlemmer.

Er noget i tvivl om du forstår min pointe, også selv om du har alle videnskanaler.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Mange af os har været ude for, at en af de kanaler man betaler, bliver vist som ekstrakanal. Ikke noget at blive »fornærmet« over

COP skrev:
Er noget i tvivl om du forstår min pointe, også selv om du har alle videnskanaler.

Sarkasme er svært at forstå for nogen ;-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)