Svar

Driftsinformation virker ikke

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
  • Guru
  • 1773 kommentarer
Jeg har nu i et par dage førsøgt at komme ind på "Driftsinformation", men det kan jeg ikke.

Kan skrive mit postnr. og gadenavn, men så kan jeg ikke komme længere.

Nogen, der har en god idé?

icon

Bedste svar af joern 10 august 2016, 12:31

Slangefar skrev:
Nej, når du begynder at taste vejnavn kommer der (normalt) en liste (dropbox eller listbox hedder det vist rent teknisk) med muligheder.

Ja, sådan plejer det at være, men ikke længere.

Har lige prøvet igen og fik det til at virke således:

Skrev postnummer

Gadenavn helt ud  og mellemrum, så kom forslag til nummer. Skrev så et komma og mellemrum og så kom muligheden for at vælge sal og side. Det var herefter muligt at trykke videre og få oplyst, at der absolut ingen problemer er. Heller intet om, at der i mange tilfælde ikke kan sendes mail med kryptering.

Ønskes: Information fra officelt hold.

Se original

11 Kommentarer

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Har lige prøvet. Det viker fint med Chrome 52.0.2743.116 under Debian (Linux). Der er ikke nogen problemer på min adresse :D Jeg har dog oplevet, at opslag af gade ikke virker korrekt. Siden kommer ikke med noget forslag og knappen neden under gadenavn bliver ikke aktiv.

Omdømme 3

Badge +3

Slangefar skrev:
Har lige prøvet. Det viker fint med Chrome 52.0.2743.116 under Debian (Linux). Der er ikke nogen problemer på min adresse :D Jeg har dog oplevet, at opslag af gade ikke virker korrekt. Siden kommer ikke med noget forslag og knappen neden under gadenavn bliver ikke aktiv.

Har prøvet med Chrome, Firefoz og MS Edge alle med win 10. Intet hjælper. Faktisk som du selv skriver, når det er gået galt hos dig.

Dedt er ikke fordi, jeg har nogel slemme problemer, men alene med at modtage mails med kryptering. Det går fint uden, men det kunne jo være interessant om YouSee har beskrevet problemet på Driftsinfo.

Kommer den selv med forslag til gadenavne?

Du kan også prøve at finde et direkte link til siden fra din historik.

Omdømme 3

Badge +3
Ja, når jeg har skrevet postnr. kommer den med bynavnet og en mulighed for gadenavn. Når jeg har skrevet de først par bogstaver i gadenavnet, kommer det frem, men så kan jeg ikke komme videre.

Der plejer at komme med forslag til nummer og sal/h eller v.

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Nej, når du begynder at taste vejnavn kommer der (normalt) en liste (dropbox hedder det vist rent teknisk) med muligheder.

Omdømme 3

Badge +3

Slangefar skrev:
Nej, når du begynder at taste vejnavn kommer der (normalt) en liste (dropbox eller listbox hedder det vist rent teknisk) med muligheder.

Ja, sådan plejer det at være, men ikke længere.

Har lige prøvet igen og fik det til at virke således:

Skrev postnummer

Gadenavn helt ud  og mellemrum, så kom forslag til nummer. Skrev så et komma og mellemrum og så kom muligheden for at vælge sal og side. Det var herefter muligt at trykke videre og få oplyst, at der absolut ingen problemer er. Heller intet om, at der i mange tilfælde ikke kan sendes mail med kryptering.

Ønskes: Information fra officelt hold.

Omdømme 4

Badge +3
Jeg tænkte, at du måske kunne prøve at slette "cookies" sat af Yousee.dk, men da du siger, at det ikke virker med flere browsere, kan det "trick" vist ikke hjælpe.

Omdømme 3

Badge +3
Tak for jeres hjælp, men ved at gøre det lidt anderledes, anser jeg problemet for løst.

Omdømme 4

Badge +3
Jeg er (rimelig) sikker på, en virksomhed af Yousee størrelse, bruger systemer til at overvåge systemerne. Det er software, som med meget korte intervaler kontakter alle servere på relevante porte. Er der bare det mindste problem, går der en alarmer på en central overvågnings skærm.

Det undrer også mig, at det skal tage så lang tid at få den på gældende server i gang igen, men det kan være der mangler en reservedel. 

Omdømme 3

Badge +3

Slangefar skrev:
Jeg er (rimelig) sikker på, en virksomhed af Yousee størrelse, bruger systemer til at overvåge systemerne. Det er software, som med meget korte intervaler kontakter alle servere på relevante porte. Er der bare det mindste problem, går der en alarmer på en central overvågnings skærm.

Det undrer også mig, at det skal tage så lang tid at få den på gældende server i gang igen, men det kan være der mangler en reservedel. 

Jeg er da også sikker på, at YouSee godt kender problemet. Desto større er forundringen over den manglende information i driftsinfo. Her kunne man da sagtens beskrive problemet og midlertidig løsning. Ringe. Yderst ringe.

Omdømme 4

Badge +3
Ja, en fejl som rammer så mange på en gang,  skal selvfølgelig i driftsinformation.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)