Svar

Driftinformation


Der er kunder der ikke på facebook, derfor har jeg kopieret en tekst fra Yousee's side.

 LØST

CITAT

Vi har desværre et beskadiget fiberkabel i Nykøbing Falster, hvilket betyder at man kan være uden signal.
Vores teknikere er i gang med fejlretningen, men skadernes omfang betyder at vi først forventer at fejlen er rettet omkring klokken 17:00.

Vi opdaterer, når der er noget nyt i sagen.

Du kan også holde dig opdateret, via vores hjemmeside her:
http://yousee.dk/hjaelp_og_support/driftsinformation.aspx
icon

Bedste svar af Veryan 6 december 2014, 13:32

Tak for info, bor i Nakskov og har været uden signal siden igår aftes og står intet om det på drift information.

Se original

3 Kommentarer

Tak for info, bor i Nakskov og har været uden signal siden igår aftes og står intet om det på drift information.

Velbekomme :D

Jeg syns du skal følge med på TDC's driftinfo - der står også tit noget om Yousse's "Udfordringer"

http://yousee.dk/hjaelp_og_support/driftsinformation.aspx
Omdømme 1
Badge +1
...og derfor er det skammeligt, at YouSee vælger at skubbe os, som ikke vil bruge et til stadighed mere usikkert medium med alvorlige sikkerhedsmæssige brist, ud i kulden.

Det er tydeligt, at det er billigste form for support, for en email besvares - hvis man er heldig - inden 3 uger, og et opkald til fx teknisk support kommer hele vejen igennem til en supporter efter blot ½ times venten.

Det svarer til, at de Bilka-kunder, som læser den ugentlige reklame-avis, kan få hjælp i butikken - resten må klare sig selv.  Selvom de giver det samme for varerne.

Det er så trist, at man hos YouSee ofte sætter skibe i søen uden at bekymre sig om kurs, søgang og passagerer - det skal bare være smart

/nksdk

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)