DR TV på Samsungs nyere TV

Omdømme 7
Badge +2
Hej, har man ikke adgang til alle DR's kanaler er der en vej at se noget indhold senere online, eller endda før det vises på TV, hvis man har et nyere Samsung TV, ihvertfald skulle TV'er fra 2016 og nyere virke, man skal downloade deres app 'DR TV'

PS: Med forbehold om at det virker på dit TV...

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
På You See er der jo adgang til alle DR kanaler samt Arkiv, derudover er der en hel del Streaming fra DR, som kan fås på deres DRTV, som der er mulighed for at installere på diverse enheder. DR har også HBB TV.
Omdømme 7
Badge +7
Jeg har det på to Samsung TV. Et tredje kan ikke finde app'en, men der bruger jeg den røde tast til TTV. Somme tider har det være muligt at se en udsendelse inden, den udsendes på TV. :D
Omdømme 7
Badge +2
Jeg har ikke før set noget fra DR arkiv, men har i ikke læst at DR's kanalers indhold, en god del af det, allerede kl 06:00 kan ses på appen eller DR's egen app/arkiv, før det udsendes på TV...
Omdømme 7
Badge +2
Btw, Jeg holder min TV Humax boks slukket så meget som muligt, den skal være tændt for at som Radiomanden siger ser noget fra deres arkiv, jeg har forøvrigt også købt MoreTV for at kunne se NRK2, så Boksen kan forblive slukket, den eneste der har travelt er min Internet Modem/Router... ;)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)