Spørgsmål

Discovery Networks Kanalerne

Omdømme 4
Badge +1
Hvad er op og ned i denne sag? YouSee påstår, at De vil Bland Selv pakken. Hvorpå, at DSN. Ikke køber denne forklaring. Ovenikøbet bliver regningen ikke nedsat. Uanset hvad brugerne mener om at miste sports kanaler. Selvom, at priserne bliver den samme. Hvis dette skulle være tilfældet, så er jeg den hurtigst muligt skifter til en anden udbyder. Hvorfor betale for et produkt , som jeg mister i forvejen. For så bagefter, at betale samme beløb. Efter, at alle DS kanaler er forsvundet. Findes der en eller andre brugere på dette forum, som også indser, at De mister en hulens masse brugere. Hvis YouSee har eller mener, at De fejler på dette område.!

35 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hvis, og der er som det ser ud til et stort HVIS, så er der ingen med de gamle pakker der kommer til at betale for nogen af Discovery Network kanalerne, udover dem der vælger dem ind i bland selv.
De kanaler der udgår af de enkelte pakker vil blive erstattet af andre, derved forbliver prisen den samme.
Omdømme 4
Badge +1
Hvis, og der er som det ser ud til et stort HVIS, så er der ingen med de gamle pakker der kommer til at betale for nogen af Discovery Network kanalerne, udover dem der vælger dem ind i bland selv.
De kanaler der udgår af de enkelte pakker vil blive erstattet af andre, derved forbliver prisen den samme.

På en måde giver det god mening. Troede, at når alle Disovery udbyders kanaler bliver nedlagt fra selveste pakken, så skulle man stadig betale fuld pris. Detter er dog ikke tilfældet, så jeg frygter bare, at mange af rettighedene bortfalder. Hvis! Man stadig vil være: YouSee kunde? Hermed tænker jeg på fodboldlandsholdet og andre vigtige kampe, som på nuværende tidspunkt har adgang og bliver sendt på: DS, kanaler. Jeg overvejer kraftigt at skifte udbyder (YouSee ) ud med anden udbyder: Waoo! Jeg vil hellere se vigtige kampe. Frem for at se film, som jeg alligevel ikke har nogen som helst interesse. Tror mere på, at det handler om, at brugerne skal tvinges til at skifte til: Bland Selv pakken, så man automatisk får flere penge på kontoen?/Streaming tjenester?
Omdømme 7
Badge +7
Bland selv koster det samme som de faste pakker, dog er der den med 20 kanaler der ligger midt i mellem, så flere penge kommer der ikke i kassen af den grund på kanalerne.
Omdømme 4
Badge +1
Bland selv koster det samme som de faste pakker, dog er der den med 20 kanaler der ligger midt i mellem, så flere penge kommer der ikke i kassen af den grund på kanalerne.
Man er tvunget til at betale ekstra. Hvis! man vælger at købe DS pakke løsning. Hvis. Man vil undgå at miste alle diverse kanaler, som YouSee selv har opdateret på egen hjemmeside, så du forholder dig ikke til virkeligheden er, at alle YouSee kunder mister kanaler, som ikke kan undværes. Ikke i mit tilfælde. Film og Serier ligger ikke højst på vægten i min selvforståelse. Hvad der er vigtigst? YouSee kommer ind i kampen og genovervejer deres mening med konceptet?
Omdømme 7
Badge +7
Der betales ikke extra den gamle Mellempakke er Kr 180, en bland selv 10 er Kr 180, den gamle Fuldpakke med 36 kanaler koster det samme med 36 bland selv som den gør med 36 faste.
Omdømme 7
Badge +3
Men der er ikke noget hvis, feks. kanal 5 kommer ikke med i Bland Selv, det holder DN hårdt på i deres info og annoncer...
Omdømme 7
Badge +3
Men som jeg har skrevet på Yousee's facebook, ser jeg ikke Kanal 5, men jeg syntes de må sætte prisen ned for hvad folk (andre) må betale for at se de DN kanaler på andre måder...
Omdømme 4
Badge +1
Der betales ikke extra den gamle Mellempakke er Kr 180, en bland selv 10 er Kr 180, den gamle Fuldpakke med 36 kanaler koster det samme med 36 bland selv som den gør med 36 faste.
Den er jeg med på, så alligevel.mister kunderne deres kanaler fra: DS kanaler. Uanset hvordan du og andre fordrejer hele fornemmelsen.
Omdømme 7
Badge +7
Døren er åben hos You See, DN har smækket deres.
Omdømme 4
Badge +1
Døren er åben hos You See, DN har smækket deres.
Er vi enige om, at det er brugerne, som bliver holdt som gidsler i denne konflikt?
Omdømme 7
Badge +6

Døren er åben hos You See, DN har smækket deres.Er vi enige om, at det er brugerne, som bliver holdt som gidsler i denne konflikt?

Af Discovery ja, fordi de overhovedet ikke vil tillade selv bestemmelse over deres kanaler.
Af YouSee nej, fordi det netop vil give kunderne selv bestemmelse over kanalerne, som flere kunder har krævet i årevis at få.
Omdømme 1
Badge
Ja det bliver en dyr fornøjelse, for os med den gamle pakke, ca 3-400 mere pr måned, jeg har hometrio som indeholder bla. internet, fastnettelefoni, til ca 600 pr måned og denne pakke kan ikke laves om til bland selv,
Hvis de nye kanaler er uinteressante for mig og jeg stadig kun har 36 point til min Yousee boks vil jeg kraftigt overveje en anden udbyder, men hvis der blot kommer flere point til rådighed og mulighed for, at tilvælge DN kanaler, så går det jo nok alligevel, men uden DN så skifter jeg udbyder.
Hvis de nye kanaler er uinteressante for mig og jeg stadig kun har 36 point til min Yousee boks vil jeg kraftigt overveje en anden udbyder, men hvis der blot kommer flere point til rådighed og mulighed for, at tilvælge DN kanaler, så går det jo nok alligevel, men uden DN så skifter jeg udbyder.

Du behøver slet ikke svede. Ændrngen får ingen betydning for dig, når du allerede har bland selv. Du fortsætter blot med de kanaler, du allerede har. Ændringen betyder kun noget for dem, som endnu ikke har bland selv.

Hvis de nye kanaler er uinteressante for mig og jeg stadig kun har 36 point til min Yousee boks vil jeg kraftigt overveje en anden udbyder, men hvis der blot kommer flere point til rådighed og mulighed for, at tilvælge DN kanaler, så går det jo nok alligevel, men uden DN så skifter jeg udbyder.Du behøver slet ikke svede. Ændrngen får ingen betydning for dig, når du allerede har bland selv. Du fortsætter blot med de kanaler, du allerede har. Ændringen betyder kun noget for dem, som endnu ikke har bland selv.

Med mindre DN står helt af, men de skal jo også sælge nogle kanaler, så det lyder ikke sandsynligt.
Jeg skal tilsyneladende skifte mine DN kanaler ud med TV2 kanaler, så det er ikke det store problem, bare jeg kan vælge DN.
Balladen omkring Discovery er en anden historie. Hvis vi nøjes med at kigge på Yousees ændring, så mærker du kun noget til ændringen i grundpakken. Dvs. du skal aktivt tilvælge kanal 5, hvis du ser den.
Omdømme 4
Badge
Balladen omkring Discovery er en anden historie. Hvis vi nøjes med at kigge på Yousees ændring, så mærker du kun noget til ændringen i grundpakken. Dvs. du skal aktivt tilvælge kanal 5, hvis du ser den.

Det afhænger jo stadig af, hvor lang tid vedkommende har haft fast tv-pakke, samt hvilken det er, for der er flere forskellige faste tv-pakker/kanaler i pakkerne.
I det her tilfælde er det bland selv med 36 kanaler. Dvs. ingen ændring af point ved ændring af kanaler.
Omdømme 4
Badge
Husk lige, at der også bliver talt om de faste pakker i denne tråd. 😉
Det var rettet direkte mod pbaden, da han frygtede, at ændringen ville få uoverskuelige konsekvenser for ham - at han ville få brug for mange flere point for at kunne tilvælge Discovery-kanalerne.
Omdømme 4
Badge
Ja, det kunne jeg godt se i tråden, at det var til den side, at pbaden spurgte.
Jeg nævnte blot - til alle, at der også tales om faste pakker i tråden (sippa).
Omdømme 1
Jeg forstår ikke rigtigt den forklaring yousee kommer med at det er for at opfylde kundernes ønske om selv at kunne vælge hvad de vil se., for hvis det er det så burde alle kanalerne lgge i bland selv, og så burde der for eksempel være 3 forskellige bland selv pakker med foreksempel en bland selv 20, 40 og 60 point til samme priser som grundpakken, mellempakken og fuldpakken. Kun på denne måde bestemmer vi kunder hvad vi vil se, og ikke som i dag være tvunget til at betale fo foreksempel tyske, svenske, norske eller andre kanaler mann alligevel aldrig ser.

Leif Erdmann
Formand for en grundejerforening
Og kontakt person til Yousee
Deres bland selv-pakker hedder 10, 20 og 36 point (kanaler). Det svarer til den faste mellempakke og faste fuldpakke - og så en midt imellem. At grundpakken ikke kan blandes... sådan er det bare, og det er ikke kun hos Yousee. Stofa kørte med et forsøg, men det har de nu lukket ned, da det ikke var en succes.
Omdømme 1
Hej formanden
Jeg tror du har misforstået det jeg skriver, jeg ved udmærket at det hedder 10, 20 og 36 bland selv, det jeg siger er at man skal afskaffe grund, mellem og fuldpakken og så lave 3 nye pakker der f. eks. hedder bland selv 20, 40 eller 60 point, så kan man selv vælge hvilke kanaler og streamingtjenester man vil have af de kanaler og streamingtjenester som yousee distrubeerer,
I stedet for i dag hvor man er tvunget til f. eks. at have svenske og tyske kanaler.
Vi kan vel godt blive enige om, at man har mere frihed med bland selv end med de faste pakker?

Det koster lidt at blive omlagt, men hvis vi ser bort fra det, så vil bland selv altid være bedre end Yousees faste pakker, hvor indholdet er forudbestemt af dem.

Besvar