Spørgsmål

Discovery Channel vs. YouTube

Omdømme 5
Badge +1

Har set mange udsendelser  på YouTube. Angående. A Haunting. Hvorpå, at efter udsendelsen står beskrevet. DISCOVERY CHANNEL. Bliver det beskrevne sendt på kanalen? Eller er der rettigheder på spil? Har også fulgt med på YouTube. Haunting Purgatory, som jeg ser det. Overbevisende. Hvorfor ellers træde frem og fortælle om diverse begivenheder? 

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Hvad der vises på Discovery i USA, og hvad der vises på Discovery i andre lande kan ikke sammenlignes, der er helt anderledes.

Omdømme 5
Badge +1

Hvad der vises på Discovery i USA, og hvad der vises på Discovery i andre lande kan ikke sammenlignes, der er helt anderledes.

Forstår bare ikke hvorfor, at Discovery i Danmark ikke udvikler sig, så programmerne flugter med USA? Det ville få mig til at købe abonnement hos D+

Omdømme 7
Badge +7

Det er jo forskelligt fra land til land hvad der vises, hvert land har egenproduktion.

Omdømme 5
Badge +1

Det er jo forskelligt fra land til land hvad der vises, hvert land har egenproduktion.

I dette tilfælde, så takker jeg for youtube. Selvom, at der ikke kan tekstet på dansk.

Omdømme 7
Badge +7

Hvad der tekstes på You Tube og hvilket sprog det gøres på er helt op til dem som ligger videoer ud, det er der ingen der blander sig i.

Besvar