Er det kun mig som har en anden kundes mail i TDC webmail?

Jeg opdagede for et par uger siden, at jeg via TDC Selvbetjening kan åbne en webmail, der er tale om en gammel webmail fra den gang det hed@fasttv.dk.

Det mystiske er blot, at når jeg klikker på linket så havner jeg direkte i en anden kundes webmail med masser af aktive mails.

TDC er nærmest umulige at komme i kontakt med så nu, inden jeg går til pressen, skal jeg da lige høre om der er andre som sidder med denne ejendommelige problemstilling.

Fnoller

8 Kommentarer

Hej

Jeg har tilkaldt hjælp til din tråd. Lyder meget mystisk.
Hej igen
Der vil blive set på hvad der kan være sket, og jeg har bedt om en forklaring her i tråden, da jeg synes det er meget uheldig at tdc kunder kan resikere at få tilgang til andres mailboxse.
Tak Fnoller - fordi du lavede en tråd om din opdagelse. :-)
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Trumle har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Maja.

Har du fået en forklaring der kan bringes her i tråden??
En avisartikel kan jo hurtigt "forværre" problemet.
Denne artikel er fra 19 januar.

http://www.bt.dk/digital/mere-koks-hos-tdc-flere-kunder-har-faaet-andre-kunders-data

Det kunne være relevant med en opdatering fra TDC.

Venlig hilsen
  Trumle.

Hej Trumle

Det eneste jeg har fået at vide var at "der vil blive set på det", så jeg ved ikke andet end at der forhåbentlig er blevet set på det.  Det kan jo være de har haft travlt, så det er derfor der ikke er skrevet i tråden. 

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej

Vi prioriterer sikkerhed rigtig højt, og derfor har vi også taget hånd om sagen, men mere kan vi ikke sige. Jeg håber I forstår. Glad humørikon

/Stefan

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Trumle har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Stefan.

Nej--jeg forstår ikke. Humørikon flov

Skal det tolkes sådan,at I prioriterer "sikkerhed" SÅ højt,at I end ikke vil orientere her i Forum ??
Jeg havde forventet en form for svar / afklaring på indsenderens spørgsmål.

Lidt underligt,at jeg -og andre-skal holde sig opdateret via dagspressen !
Her får man indtryk af,at det skal opskrues til en kæmpe-overskrift.

Der kan opstå fejl i alle systemer,
men at tie dem ihjel er aldrig en god løsning.

Venlig hilsen
   Trumle.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej Trumle

Det er absolut ikke for at tie det ihjel, og jeg kan godt forstå, at du gerne vil vide noget mere, men vi fortæller altså ikke, hvad der sker i enkeltsager. Jeg kan fortælle, at vi har kigget på det, og at der er fundet en løsning.

For at svare på spørgsmålet, som der bliver stillet af Fnoller, så burde der ikke være andre med samme problemstilling.

/Stefan

StefanK skrev:
For at svare på spørgsmålet, som der bliver stillet af Fnoller, så burde der ikke være andre med samme problemstilling.

/Stefan

Næ, det burde der jo ikke, men i følge presserådgiver Rasmus Avnskjold fra TDC er der fundet flere eksempler, end blot Fnollers.

Og hvis ikke det er samme problemstilling, der ligger til grund for Fnollers indlæg, så må der jo være andre huller der skal under lup, og på den måde kan en fjer jo hurtig blive til fem høns.   

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)