Spørgsmål

Det er yderst bekymrende, med så dårlig kontaktmulighed hos selvste YouSee

hvordan får man kontakt med Yousee uden at skulle bruge en masse sted på kundenumre m.v.?

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Jeg synes det er mere bekymrende at du ikke engang prøver.
Når du står i forum, kan du i øverste højre hjørne se en menu. Tryk på den og du vil nederst se bl. a. muligheden for at kontakte YouSee på forskellig vis - herunder også telefonisk. Det er så på 7070 4040.
I dag virkede mute ikke på min fjernbetjening til boksen fra YouSee og jeg ringede og fik uden ventetid fat på en medarbejder, der nu vil sende mig en ny fjernbetjening. :D
Men man kan ikke maile direkte vel?
Omdømme 7
Badge +7
Der kan skrives til dem via denne kontakt side. https://kundeservice.yousee.dk/contactus
Tak for det venlige svar.
Omdømme 7
Badge +2
Du skal jo oplyse om kunde nummer, ellers kan de jo ikke hjælpe dig...

Men vil du ikke ringe til dem, prøv på deres facebook side, hvis de ikke der kan hjælpe med det samme, får du en mulighed for at sende dem en direkte email...
Omdømme 7
Badge +7
I meget gamle dage kunne man får svar på kunderservice@yousee.dk. Det får man som regel ikke mere. Så kunne man i stedet sende en formmail via https://kundeservice.yousee.dk/contactus, men det kan man stort set ikke mere. I dag er der efterhånden kun telefon til 70 70 40 40 eller Facebook, hvis man er bruger der. At du ikke lige har dit kundenummer ved hånden betyder ikke noget, da de bare slår din adresse op.
Omdømme 7
Badge +7
Når der skrives til dem på FB, og der e.v.t. skal gås videre med spørgsmålet, så skal der oplyses kundenummer på den Mail der oplyses at skrive til.
Omdømme 7
Badge +7
Hvad er egentlig grunden til, at du har lidt svært ved at oplyse dit kundenummer?
Kan du ikke finde det, kan du gå ind på Mit YouSee under regninger - så kommer dit/dine kundenumre.
Omdømme 7
Badge +6
En idé kunne være at YouSee fik sig en chat support, hvor det sker igennem Mit YouSee.
Her kunne man så vælge hvilket produkt henvendelsen drejer sig om først og så starte chatten, så har medarbejderen det hele serveret på et sølvfad hvem kunden er og hvilket produkt det drejer sig om.

Hvis en gigant som Tyske Amazon kan have den slags chat support, så kan også YouSee.
Jeg benyttede eks. Amazon's chat support i går fordi jeg havde modtaget et mangelfuldt produkt. Der havde jeg lige en venlig chat med den Tyske Amazon medarbejder i en
6 minutters tid og så var problemet løst med at de sender en erstatning for det der var mangelfuldt i forsendelsen.

Så, så hurtig kan chat support gøres med at få løst et problem.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)