Denver tablet og Yousee

Hej

Jeg har en Denver tablet TAQ-10153, som jeg ikke kan forbinde til Yousee appèn TV&FILM -´( APPen har været installeret to gange). Teknisk support kan ikke hjælpe, så jeg ringede til Denver DK - som kunne  fortælle mig, at det har de desværre oplevet tidligere.

Yousee´s App er under udviklingen ikke blevet testet mod Denvers produkter, og bliver derfor afvist - men der plejer at blive rettet i forbindelse med opdateringer.

Så kontaktede jeg atter YouSee mht om eller hvornår APPén blev opdateret.

DET HVERKEN KUNNE ELLER VILLE YOUSEE HJÆLPE MED, jeg spurgte så om jeg kunne få lov til at tale med afdelingen, igen et nej - fantastisk service !!

Er der nogen herinde som kan hjælpe med at løse mit problemet, eller som har kendskab til en APP som Yousee´s APP kan åbnes igennem ?

- og hvis denne bøn også bliver læst af Yousee, så er i meget velkomne til at hjælpe - på forhånd tak

Kh. Lars Valentin

6 Kommentarer

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Bruger appen fint på fruens Android tablet og min Android telefon.

På et tidspunkt gik der kludder i fruens Android tablet, og hun klagede over Yousee appen ikke virkede. Da flere andre apps virkede dårligt, nulstillede jeg fruens tablet til "factory settings", og så kørte den fint igen.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

LarsValentin skrev:
Hej

Jeg har en Denver tablet TAQ-10153, som jeg ikke kan forbinde til Yousee appèn TV&FILM -´( APPen har været installeret to gange). Teknisk support kan ikke hjælpe, så jeg ringede til Denver DK - som kunne  fortælle mig, at det har de desværre oplevet tidligere.

Yousee´s App er under udviklingen ikke blevet testet mod Denvers produkter, og bliver derfor afvist - men der plejer at blive rettet i forbindelse med opdateringer.

Så kontaktede jeg atter YouSee mht om eller hvornår APPén blev opdateret.

DET HVERKEN KUNNE ELLER VILLE YOUSEE HJÆLPE MED, jeg spurgte så om jeg kunne få lov til at tale med afdelingen, igen et nej - fantastisk service !!

Er der nogen herinde som kan hjælpe med at løse mit problemet, eller som har kendskab til en APP som Yousee´s APP kan åbnes igennem ?

- og hvis denne bøn også bliver læst af Yousee, så er i meget velkomne til at hjælpe - på forhånd tak

Kh. Lars Valentin

Det kan være at den ikke er kompatibel med den Android version der er installeret, hvilken version er det.?

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Jeg slog tabletten op, og den skulle være født med Android 5.01, og Yousee kræver minimum version 4.0.2.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Så er det ikke det der er årsagen, for jeg har samme version, og der er ingen problemer.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Jeg har en Denver TAQ-1053 som en slags reserve. Android 5.0.1 og YouSee ver. 6.1.0 og jeg har lige prøvet den. Ingen problemer med YouSee. Kan se både TV og fiim.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Anneca har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Lars Valentin

Jeg har en Denver TAD-70122 (ren plastic til 349,- i Bilka!), der kører Android 4.1.
Jeg har installeret YouSee Tv & film (version 6.2.0) for 5 minutter siden, og den fungerer upåklageligt.

Det er selvfølgelig en ringe hjælp for dig, Lars, at det kører uden problemer hos os andre.
Men siden app'en fungerer på både ældre versioner og samme version af Android som du kører, så KUNNE det evt. tænkes at være et problem med din tablet?
Måske skal du forsøge Slangefars forslag med at resette tabletten til fabriksindstillingerne, hvis du har mod på det. :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)