Svar

Dårligt selskab

Jeg har dog ikke været medlem af et dårligere selskab end YouSee. Deres kundeservice kan da ligge på et meget dårligt sted, eller sagt på en anden måde, den er mangler.
Jeg har den opfattelse at kundeservice bare giver en snak for de varme lande og sender en videre også sker der intet.
Jeg er ny kunde, men det kan blive et meget kort medlemskab.
Er det kun mig der har den oplevelse?
icon

Bedste svar af stenbukken67 22 november 2016, 18:00

For det første så blev jeg lovet at jeg kunne tage regional tv øst, men dette kan jeg ikke.
Ikke nok med dette så har jeg været medlem i over en måned og har ikke kunne oprette en mail.
Har henvendt mig 3 gange til kundeservice, ude held.

Jeg skifter desværre selvskab igen, men YouSee har ikke efter min mening opfyldt deres aftale, men jeg har stadigvæk 1 måned opsigelse. Dette gør så at jeg ikke kan få noget som virker før den dato.

Hver gang jeg skal på min Macbook Air computer, så skal den søge efter mit netværk, dette har jeg heller aldrig haft problemer med før.

Men kundeservice er åbenbart ikke interreseret i at hjælpe deres kunder. Sådan et selvskab vil jeg ikke være medlem af.

Ikke nok med det, så har jeg ikke noget abonnement på hjemmesiden, alle siderne med kundeservice er nede, dette har de været i 14 dage.
YouSee løber ihvertfald mere end de kan holde, deres reklamer siger meget godt, men........ Jeg må jo nok sige det ikke holder.

Så jeg har haft et dårlig oplevelse og kunne ikke drømme om at anbefale YouSee til nogen, tvært i mod.

Se original

15 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hej stenbukken67

Jeg er ked af at læse at du har fået en dårlig oplevelse.

Hvis du har behov for hjælp til dine produkter, så er du også meget velkommen til at uddybe problemstillingen her, så forummet kan prøve at hjælpe dig.

Vh.
For det første så blev jeg lovet at jeg kunne tage regional tv øst, men dette kan jeg ikke.
Ikke nok med dette så har jeg været medlem i over en måned og har ikke kunne oprette en mail.
Har henvendt mig 3 gange til kundeservice, ude held.

Jeg skifter desværre selvskab igen, men YouSee har ikke efter min mening opfyldt deres aftale, men jeg har stadigvæk 1 måned opsigelse. Dette gør så at jeg ikke kan få noget som virker før den dato.

Hver gang jeg skal på min Macbook Air computer, så skal den søge efter mit netværk, dette har jeg heller aldrig haft problemer med før.

Men kundeservice er åbenbart ikke interreseret i at hjælpe deres kunder. Sådan et selvskab vil jeg ikke være medlem af.

Ikke nok med det, så har jeg ikke noget abonnement på hjemmesiden, alle siderne med kundeservice er nede, dette har de været i 14 dage.
YouSee løber ihvertfald mere end de kan holde, deres reklamer siger meget godt, men........ Jeg må jo nok sige det ikke holder.

Så jeg har haft et dårlig oplevelse og kunne ikke drømme om at anbefale YouSee til nogen, tvært i mod.
Omdømme 7
Badge +7
Hvis du bor i TV Øst eller Lorry området så har du Lokal Øst og Lorry. I Øst har du Øst Græsrodsorganisationer TV, og i Lorry har du deres Græsrods TV.
Jeg har haft både Lorry og Tv øst da jeg var hos Stofa, dette blev jeg også lovet da jeg blev medlem.
Omdømme 7
Badge +7
Jeg bor i TV Øst området og har Regional Øst og Lorry, så hvis du bor der eller i Lorry området, så har du de kanaler.
Ja det gør jeg også, men som jeg har skrevet kan jeg ikke tage den.
Omdømme 7
Badge +7
Det er en Grundpakke kanal, så den skal du kunne modtage. Den ligger på plads 25, og Lorry på plads 81.
Det må jeg så kigge på.
Men jeg kan ikke finde en. Jeg har prøvet at søge på kanal og den er der ikke.
Omdømme 7
Badge +7
At den af en eller anden grund ikke kommer frem, ændrer ikke på at den ikke er der. Forsøg med en ny kanalsøgning.
Nu spørger jeg nok lidt dumt, men hvordan kan jeg lave en kanalsøgning?
Jeg har ikke fundet det i nu, har heller ikke læst mig til det.
Skal jeg slutte og genstarte boksen igen?
Omdømme 7
Badge +7
Det fremgik ikke at du har Humax boksen. Den kan du ikke søge kanaler på, det er kun You See der kan ændre på dem i forhold til de rettigheder du har. Så har du boksen, så ER kanalen der også.
Du må kontakte teknisk Service.
Dette har jeg jo desværre også prøvet, men de sender mig til kundeservice og så sker der intet. Derfor en af årsagerne til det et et dårligt selvskab.
Omdømme 7
Badge +7
Du kommer ikke videre uden at kontakte You See.
Nej det er jeg godt klar over.