Chrome - Explorer | YouSee Community
Svar

Chrome - Explorer


Omdømme 7
Badge +7
  • Superbruger
  • 3358 kommentarer
Jeg kan ikke logge på med Internet Explorer 11. Kan med Google Chrome.

Går jeg en omvej til Yousee.dk og logger på mit YouSee og derefter går til YouSee Forum, så går det fint med Explorer.

Hvad er grunden til denne begrænsning i tilgangen til forum?

icon

Bedste svar af majah 26 november 2014, 15:28

____________________________________________________

Jørn skrev:

Hos mig virker det stadig kke at logge på forum med Internet Explorer 11. Virker fortsat fint med Chrome.

Via Mit YouSee virker det med Explorer. Underligt.

Altså går jeg ind på forum. Herefter op i Mit YouSee og så nederst på siden i Mit Yousee står bl. a. søg hjælp i forum og der klikker jeg mig så ind. Noget af en omvej.

___________________________________________________

Hej

ja - Det er virkelig en bøvlet omvej.

Internet eksplorer 11 og Chrome.

Det iriterer mig også, at jeg i ie11 ikke kan få login-hængelåsen øverst - til at huske login (brugernavn og kodeord). Jeg har nulstillet kodehuskeren i begge browsere.

Efter at have skrevet mit login 117 gange, har jeg fundet en nemmere måde.

TIP

Tilføj genvejen til Yousee-forum (fra bunden, i sort bjælke) til favoritlinien i både Chrome og ie11.
Klik ikke på hængelåsen's login, men på det logind, der er nedenunder. I boxen hvor der står "Kontrolpanel".

Skriv brugernavn og pasword.
marker "husk mig"
klik logind

Næste gang - står brugernavn og logind der, og så er det kun at markere "husk mig" før der logges ind.

(Indlæget her er skrevet i ie11)

Se original

42 Kommentarer

I explorer blev jeg bedt om at installere verimax - selvom det var gjort. Jeg afinede jeg med Chromestallerede og installerede igen - genstrtede pc´en men tv-afspilningen gik bare i lås!!

Så prøvede jeg med Chrome, der når jeg måske lidt længere, bliver bedt om at acceptere Verimax -plug-inn og der køre en lille ring af firkanter og så bliver afspiller vinduet låst i en sort skærm.

Fpor 2 uger siden virkede det perfekt

VH Jens

Hej Ulf!
Pludselig -for ca 8 dage siden, virkede alt normalt igen.
Omdømme 5
Hej igen,

Argh. OK, vi arbejder videre!

/Ulf
Hej igen Ulf! Jeg har så prøvet at rydde alt fra IExp og genstartet 4 gange - resultatet ar det samme som jeg beskrev! Altså ingen ændring!
Omdømme 5
Hej igen arnee,

Løsningen skulle efter sigende være at du rydder din browsercache og/eller genstarter din PC - kan jeg få dig til at prøve det?

/Ulf

Omdømme 5
Hej arnee,

For hulen da - det er godt nok en lidt anden fejl en den, vi har fået rettet (login virkede ganske enkelt ikke i IE11), men jeg tilføjer den til sagen, så vores udviklere kan se på den :)

/Ulf
Hej Ulf !

Det virker stadig ikke hos mig!!

vh.

arnee

------------------------------------------------------------------------------------------

Hej ! Er der mon en der kan hjælpe? Jeg kan ikke logge på Mit Yousee via Iexplorer 11 . Problemet er opstået efter opdgradering til windows 8 1. Når jeg forsøger at logge på via login siden - havner jeg konstant på mine oplysninger - 'vil du skifte login', og kan ikke komme videre - hverken frem eller tilbage! Jeg har downloadet Crome - via den virker det hele! Jeg vil helst køre med Iexplorer 11 - så håber på en - der kan abvise en løsning!

Omdømme 5
Hej,

Jeg har netop fået besked om at login-kvalerne med IE11 skulle være løst. Hvis I stadig oplever problemer, må I meget gerne skrive det her!

/Ulf
(Afsnit slettet af mig, fordi mit gæt ikke virkede)  

 prøv dette i stedet:  Link til indlæg i tråden

At komme til Forum eller mit Yousee - via Yousee Mail ???? Kan du uddybe hvordan?

Tip

Når en tråd er markeret som løst, vil der i øverste første indlæg være en bjælke med et link til det indlæg opretteren har vurderet tsom det bedste svar.  

På den måde behøver andre brugere ikke pløje en l-a-n-g tråd igennem, og fordelen er jo at kommer der et bedre svar senere så flyttes markeringen da bare. ;)

Omdømme 7
Badge +7
Prøv at se Majas løsning for nogle indlæg siden.

Jeg kan heller ej logge ind i YouSee Forum med MSIE 11 :(

Men ved at logge ind i YoueSee Mail og herefter gå til YouSee Forum lykkes det.

En lidt "bøvlet" omvej

Omdømme 7
Badge +7
majah skrev:
____________________________________________________

Jørn skrev:

Hos mig virker det stadig kke at logge på forum med Internet Explorer 11. Virker fortsat fint med Chrome.

Via Mit YouSee virker det med Explorer. Underligt.

Altså går jeg ind på forum. Herefter op i Mit YouSee og så nederst på siden i Mit Yousee står bl. a. søg hjælp i forum og der klikker jeg mig så ind. Noget af en omvej.

___________________________________________________

Hej

ja - Det er virkelig en bøvlet omvej.

Internet eksplorer 11 og Chrome.

Det iriterer mig også, at jeg i ie11 ikke kan få login-hængelåsen øverst - til at huske login (brugernavn og kodeord). Jeg har nulstillet kodehuskeren i begge browsere.

Efter at have skrevet mit login 117 gange, har jeg fundet en nemmere måde.

TIP

Tilføj genvejen til Yousee-forum (fra bunden, i sort bjælke) til favoritlinien i både Chrome og ie11.
Klik ikke på hængelåsen's login, men på det logind, der er nedenunder. I boxen hvor der står "Kontrolpanel".

Skriv brugernavn og pasword.
marker "husk mig"
klik logind

Næste gang - står brugernavn og logind der, og så er det kun at markere "husk mig" før der logges ind.

(Indlæget her er skrevet i ie11)

Godt gået. Det virker, :D

____________________________________________________

Jørn skrev:

Hos mig virker det stadig kke at logge på forum med Internet Explorer 11. Virker fortsat fint med Chrome.

Via Mit YouSee virker det med Explorer. Underligt.

Altså går jeg ind på forum. Herefter op i Mit YouSee og så nederst på siden i Mit Yousee står bl. a. søg hjælp i forum og der klikker jeg mig så ind. Noget af en omvej.

___________________________________________________

Hej

ja - Det er virkelig en bøvlet omvej.

Internet eksplorer 11 og Chrome.

Det iriterer mig også, at jeg i ie11 ikke kan få login-hængelåsen øverst - til at huske login (brugernavn og kodeord). Jeg har nulstillet kodehuskeren i begge browsere.

Efter at have skrevet mit login 117 gange, har jeg fundet en nemmere måde.

TIP

Tilføj genvejen til Yousee-forum (fra bunden, i sort bjælke) til favoritlinien i både Chrome og ie11.
Klik ikke på hængelåsen's login, men på det logind, der er nedenunder. I boxen hvor der står "Kontrolpanel".

Skriv brugernavn og pasword.
marker "husk mig"
klik logind

Næste gang - står brugernavn og logind der, og så er det kun at markere "husk mig" før der logges ind.

(Indlæget her er skrevet i ie11)

chrome - Fejlmelding:

Når der lander en PM i min indbakke, ser det ud som på billedet.

Når jeg har læst den PM - er det lille ikon væk efter  0 ulæste . 

Det kunne tænkes at det var for at vi brugere hurtigere får øje må en tilsendt PM, men ikonet ligner det mærke man ser hvis et billede ikke kan vises.

(problem løst - derfor fjernet et billede.)

Omdømme 5
Hej Jørn,

Tak for grundig test!

login.yousee.dk (og enkelte andre funktioner på yousee.dk) leger ikke optimalt sammen med Explorer 11, og det er der lige nu en åben fejlmelding på. Vi har ingen ETA på en løsning, men bolden ruller altså.

/Ulf
Omdømme 7
Badge +7
Jeg har nu igen prøvet mig lidt frem. Status er

med Explorer/Win 8.1 virker Forum ikke, mens Play virker.

Med Chrome/Win 8.1 virker både Forum og Play.

På Android enhed (mobil) virker både Forum og Play.

Også på iPad virker både Forum og Play.

Med Explorer/Win 7 virker Forum ikke. Det gør  Play, hvis man kan accepterer, at skærmen er sort. ;)

Bruges der Chrome/Win 7 virker Forum og Play.

Omdømme 7
Badge +7
Når jeg ikke skrev "fejlmelding" skyldes alene, at der ikke er fejl ved brug af Chrome, men kun ve3d brud af Explorer 11/Win 8.1.

Ulf skrev:@Logan: Korrekt, men vi har en mistanke om at det hænger sammen :)

/Ulf
Hvis jeg går direkte ind på login.yousee.dk med internet explorer, så er det tilfældigt om siden virker eller ej (knapperne). Lige nu gør den f.eks. ikke. Den ligger 100% hos jer. :-)

I den anden tråd snakker mich noget om andre sider på yousee.dk, som heller ikke virker. Jeg har ikke undersøgt det, men mon ikke problemet er præcist det samme.

Omdømme 5
@Logan: Korrekt, men vi har en mistanke om at det hænger sammen :)
@Maja: Ad 1: Der er ganske rigtigt ikke nogen margen - det er sat på listen over mindre rettelser, tak! Ad 2: Tak, det er meldt ind!

/Ulf
Hej 

Jeg har lige lavet lidt om på din overskrift, Jørn. 

Chrome+ie11:

!)  

Når jeg ser på en modtaget PM, er der ingen margen.  Burde teksten ikke blive skuppet lidt ind i svarboxen når vi skriver i den?

Chrome  (Bruger ikke ie så meget så jeg ved ikke om denne fejl også er der)

2)   

En gang imellem mangler de to linier med symboler : B I U S  og så videre 

                                                                                   og: skrifttybe  m. flere.

(Billedet erstattet af tekst da fejlen er meldt ind.) 

Den fejl, spørgsmålet går på, er dog på jeres eget site.
Omdømme 5
Hejsa,

Vi har lige nu en dialog med vores forum-leverandør angående bl.a. de fejl I oplever her - jeg skal nok vende tilbage når der er nyt, eller en løsning er i sigte!

/Ulf
Hej

Win7

Jeg var logget ind med Chrome i windows 7, men så jeres tråd.

Jeg åbnede eksplorer11 , hvor jeg så diise tegn på en hvis baggrund.  Måske kan Litium se hvad problemet er?

ctor":"#pageInformation"}); LITHIUM.InformationBox({"feedbackSelector":".InfoMessage","updateFeedbackEvent":"LITHIUM:updateAjaxFeedback","componentSelector":"#informationbox"}); LITHIUM.InformationBox({"feedbackSelector":".InfoMessage","updateFeedbackEvent":"LITHIUM:updateAjaxFeedback","componentSelector":"#informationbox_0"}); new Image().src=["/","b","e","a","c","o","n","/","6","0","5","4","8","2","7","0","_","1","4","1","6","5","9","5","7","5","4","8","5","4",".","g","i","f"].join(""); // -->

Redigeret tilført 22.nov

Jeg tror det var en midlertidig fejl, og har derfor slettet  det meste af min fejlmelding.

Min ie11 og chrome virker i dag.

Besvar