Går jeg en omvej til Yousee.dk og logger på mit YouSee og derefter går til YouSee Forum, så går det fint med Explorer.
Hvad er grunden til denne begrænsning i tilgangen til forum?
Bedste svar af majah
Altså går jeg ind på forum. Herefter op i Mit YouSee og så nederst på siden i Mit Yousee står bl. a. søg hjælp i forum og der klikker jeg mig så ind. Noget af en omvej.
Det iriterer mig også, at jeg i ie11 ikke kan få login-hængelåsen øverst - til at huske login (brugernavn og kodeord). Jeg har nulstillet kodehuskeren i begge browsere.
Efter at have skrevet mit login 117 gange, har jeg fundet en nemmere måde.
TIP
Tilføj genvejen til Yousee-forum (fra bunden, i sort bjælke) til favoritlinien i både Chrome og ie11.
Klik ikke på hængelåsen's login, men på det logind, der er nedenunder. I boxen hvor der står "Kontrolpanel".
Skriv brugernavn og pasword.
marker "husk mig"
klik logind
Næste gang - står brugernavn og logind der, og så er det kun at markere "husk mig" før der logges ind.
(Indlæget her er skrevet i ie11)
Se original
Jørn skrev:
Hos mig virker det stadig kke at logge på forum med Internet Explorer 11. Virker fortsat fint med Chrome.
Via Mit YouSee virker det med Explorer. Underligt.
Altså går jeg ind på forum. Herefter op i Mit YouSee og så nederst på siden i Mit Yousee står bl. a. søg hjælp i forum og der klikker jeg mig så ind. Noget af en omvej.
Det iriterer mig også, at jeg i ie11 ikke kan få login-hængelåsen øverst - til at huske login (brugernavn og kodeord). Jeg har nulstillet kodehuskeren i begge browsere.
Efter at have skrevet mit login 117 gange, har jeg fundet en nemmere måde.
TIP
Tilføj genvejen til Yousee-forum (fra bunden, i sort bjælke) til favoritlinien i både Chrome og ie11.
Klik ikke på hængelåsen's login, men på det logind, der er nedenunder. I boxen hvor der står "Kontrolpanel".
Skriv brugernavn og pasword.
marker "husk mig"
klik logind
Næste gang - står brugernavn og logind der, og så er det kun at markere "husk mig" før der logges ind.
(Indlæget her er skrevet i ie11)