Brugerprofilen kan ikke indlæses

Min mand har en pc som han ikke bruger ret tit og mest til at løse 7-kabaler og lede efter ting.

Da han skulle ind på computeren før jul kunnw det ikke lade sig gøre fordi Tjenesten Brugerprofil ikke blev logget på osv. Hvornår det er sket ved jeg ikke. Jeg har siden han brugte den sidst, fået Microsoft 365 indstalleret, men om det har haft noget med det at gøre ved jeg ikke. Det er mig der er administrator men jeg har ikke meget forstand på edb. Jeg er bruger men ikke kender af de mere snedige ting. Men min mand ved intet. Jeg har slettet Windows 10 fordi det gik helt i kage og har fortsat med windows 7, hvor alt bare kører,og altså 365.

Jeg kan slet ikke komme ind i min mands pc, så jeg kan intet gøre ved en f.eks. genoprettelse til et tidligere tidspunkt.

Hvad gør en pc-umulius som ikke har en administratoradgangskode. Så vidt jeg ved!

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Trumle har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Provence.

Problemet beskrives her:
https://support.microsoft.com/da-dk/kb/947215#bookmark-fixit4me

Her kan du også læse om at starte i "Fejlsikret Tilstand".

Vælg "Metode 3" hvis du ikke er tryg ved at rette/slette noget.

Venlig hilsen
   Trumle.

Tak Trumle for dit svar. Jeg havde i forvejen været inde på de sider du henviste mig til, men jeg fandt det alt for svært for mig at begive mig ind i. Tænk hvis jeg også fik min egen pc til at få ned ved at trykke på noget forkert. Jeg har måttet melde pas overfor netop det problem.

Min arbejdspc har et andet problem efter at have indlagt jeres tilbud om Microsoft 365. Det skulle jeg aldrig have taget imod. Dels opstod problemet med brugerprofilen i min mands pc og dels har jeg fået et problem med COM tilføjelsesprogram i Outlook. Jeg havde i forvejen 2010 og kører med Windows 7 og efter opdateringen til Outlook 2016 via 365 er alt i uorden. Jeg har spurgt i en anden tråd d.d. så det vil jeg ikke blande ind i det problem du ville hjælpe mig med, men jeg synes du skulle have en tilbagemelding.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)