Svar

Browserudvidelse

Jeg er den glade bruger af Firefox og YouSees sikkerhedspakke blot ikke sammen.

Hver eneste gang jeg starter Mac´en, skal jeg installere browserudvidelsen med sikkerhedspakken.

Jeg har ikke problemer med andre browserudvidelser i Firefox.

Hvornår får I løst problemet?

Vh Niels-Jørn Gadeberg

icon

Bedste svar af lordfynbo 30 april 2020, 13:40

:slight_smile: Det kan du også komme, ud for med Google Chrome  dette du beskriver. mine eneste gæt på dette problem er. hvis du ofte eller dagligt kører Diskoprydning. Eller at du rydder Browser Data ofte eller efter  Opdatering af Browser. Det  gør at du skal geninstallere  Browserudvidelser Plugins. på ny igen I  din sikkerhedspakken. i Sikker Browsing\ Browsing Protection by F-Secure. ved ikke om det er tilfældet .

Måske en andre Forumbruger her er et andet forslag.

Go,dag 

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +5

:slight_smile: Det kan du også komme, ud for med Google Chrome  dette du beskriver. mine eneste gæt på dette problem er. hvis du ofte eller dagligt kører Diskoprydning. Eller at du rydder Browser Data ofte eller efter  Opdatering af Browser. Det  gør at du skal geninstallere  Browserudvidelser Plugins. på ny igen I  din sikkerhedspakken. i Sikker Browsing\ Browsing Protection by F-Secure. ved ikke om det er tilfældet .

Måske en andre Forumbruger her er et andet forslag.

Go,dag 

👍tak for dit hurtige svar. Jeg holder øje med udviklingen ift de ting du nævner.

Også go’ dag herfra😊

Omdømme 6
Badge +5

Det var så lidt og Tak :slight_smile:

Omdømme 7
Badge +7

Hej 

Jeg har markeret @lordfynbo’s svar som bedste svar :relaxed:

Besvar