Spørgsmål

Bredbånd

Hvorfor skal bredbånd være koblet sammen med C More?

Priserne er væsentligt højere end f.eks Hiper, som sælger 100/25 for kr. 199 - Yousee kræver kr. 299 for 100/20. I løssalg svarer prisen på C More nogenlunde til differencen. Lad dog kunderne selv vælge produkterne, så priserne er bare nogenlunde rimelige.

Min holdning ville være den samme, hvis Føtex tvang mig til at købe mælk hver gang jeg handlede smør!

21 Kommentarer

Fra oversigten Bredbåndshastigheder:
Abonnementerne findes også i en variant uden film og serier. Kontakt Kundeservice.

Og ja, det er absolut dårlig service, at man skal have fat i personalet i butikken for at få en vare fra baglokalet - man burde selv kunne tage den fra hylden.
Varianten uden c more light er 20 kr. billigere.
Omdømme 7
Badge +3
Cmore har en værdi af 99,-:D:D:D
Omdømme 7
Badge +6
Ja, og man får også Filmfavoritter og You See film og Serier med i prisen, så det kan slet ikke betale sig med et abonement uden film.
Omdømme 7
Badge +3
Jeg tror faktisk at "Yousee film&serier" er det samme som "Cmore film&serier" og "Visat film favoritter", ret mig, hvis jeg tager fejl
Der er separate vilkår for hhv. cmore light og yousee film og serier: http://yousee.dk/vilkaar

så der må næsten være en forskel. Begge tjenester kan fravælges.
Omdømme 7
Badge +7
I bunden af oversigten med coax hastighederne står med småt "Abonnementerne findes også i en variant uden film og serier. Kontakt Kundeservice.". Vi har valgt denne variant og sparer 20 kroner om måneden.
Omdømme 7
Badge +3
Slangefar skrev:

I bunden af oversigten med coax hastighederne står med småt "Abonnementerne findes også i en variant uden film og serier. Kontakt Kundeservice.". Vi har valgt denne variant og sparer 20 kroner om måneden.

Du har måske Cmore på en anden måde ?
Omdømme 7
Badge +3
Logan skrev:

Der er separate vilkår for hhv. cmore light og yousee film og serier: http://yousee.dk/vilkaar

så der må næsten være en forskel. Begge tjenester kan fravælges.

Et gæt kunne være, yousee film og serier er det gamle Youbio, mener, at dem der ikke har opsagt Youbio stadig har det
Jeg sidder lige og læser videre...

6. Tillægstjenester

6.A. YouSee Film & Serier og C More Light
Nedenstående kunder har adgang til følgende tillægsydelser:

• YouSee Film & Serier, jf. særskilte tillægsvilkår for YouSee Film & Serier.
  • C More Light (videostreaming af film og serier fra C More samt adgang til udvalgte web-tv-kanaler), jf. særskilte tillægsvilkår for C More Light.
Følgende kunder har adgang til ovennævnte tillægsydelser:
  • Kunder, der den 25. august 2015 eller senere har indgået aftale om bredbånd via YouSee’s kabel-tv-net (coax) med hastigheder på 25 Mbit/s og derover.

Youbio er ikke nævnt.
Omdømme 7
Badge +3
Nej, men navnet youbio blev vidst lagt i graven og blev vidst nok til Yousee play
Omdømme 7
Badge +6
Det er en udgået tjeneste som ikke længere kan købes.
Omdømme 7
Badge +3
Radiomanden skrev:

Det er en udgået tjeneste som ikke længere kan købes.

Men mon de indkøber film og serier særskilt, det kan da ikke betale sig
Alt tyder i hvert fald på, at film og serier er en aktuel tjeneste, og indeholder noget andet end c more light. Et bud er, at film og serier dækker over de andre ting, de putter ind... Det gamle dansk filmskat, og det nye fra viasat, etc.
Vi må få en yousee-ansat herind og skære det ud i pap for os :)
Omdømme 7
Badge +3
Logan skrev:

Alt tyder i hvert fald på, at film og serier er en aktuel tjeneste, og indeholder noget andet end c more light. Et bud er, at film og serier dækker over de andre ting, de putter ind... Det gamle dansk filmskat, og det nye fra viasat, etc.

Der er ikke noget der hedder dansk filmskat hos Yousee længere

Det nye viasat favoritter ligger sammen med cmore, når man har cmore med i abonnementet
Omdømme 7
Badge +7
Det er ikke Youbio. Det sagde vi op for meget længe siden, da der var for mange problemer med det. Mig bekendt er YouBio stadig i live, da jeg af og til checker vores Samsung YouBio app stadig virker. Der kommer stadig nye film til dem som betaler det månedlige beløb for frie film og ekstra per lejefilm. De tager mig bekendt ikke nye kunder ind, og når antal kunde er nede på et bestemt niveau, vil jeg tro Yousee slukker tjenesten.
Omdømme 7
Badge +7
Nej, vi har ikke Cmore som fordel eller købe produkt.
Omdømme 7
Badge +3
Slangefar skrev:

Det er ikke Youbio. Det sagde vi op for meget længe siden, da der var for mange problemer med det. Mig bekendt er YouBio stadig i live, da jeg af og til checker vores Samsung YouBio app stadig virker. Der kommer stadig nye film til dem som betaler det månedlige beløb for frie film og ekstra per lejefilm. De tager mig bekendt ikke nye kunder ind, og når antal kunde er nede på et bestemt niveau, vil jeg tro Yousee slukker tjenesten.

Jeg troede faktisk man slog det sammen med Cmore film og serier. Youbio var jo kun Cmore film og serier (Alt var i SD pga af rettigheder hos cmore dengang, og så med lejefilm som var i HD. Så jeg tror ikke på, der er noget selvstændigt youbio. Det var jo også der, Viasat stoppede på kabelTV
Omdømme 7
Badge +7
Chekede lige YouBio app på vores Samsung TV. Der ligger nyere abonnement film og helt nye lejefilm, så den er stadig i live.
Omdømme 7
Badge +3
Slangefar skrev:

Chekede lige YouBio app på vores Samsung TV. Der ligger nyere abonnement film og helt nye lejefilm, så den er stadig i live.

Og der er garanteret et Cmore symbol på alle abonnements filmene ?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)