Bland selv hastighed - Endnu et produkt som YouSee ikke kan leve op til at levere!

Gamle YouSee kunder tilbydes produktet 'Bland Selv Hastighed' Dvs. at man kan frit kan sammensætte 120/10, 90/40, 70/60 Mbit sin download/opload hastighed. Dette abonnement koster kun 279 kr/md, hvor det faste 120/10 abonnement koster 299 kr/md.

Så hurra for os der har været kunder længe og som har denne fleksibilitet - ovenikøbet billigere end alle andre!

Problemet er bare at TDC/YouSee heller ikke på dette område er i stand til at levere den lovede ydelse!

Hver gang man ændrer sit mix af hastighed, så sættes det straks tilbage til 120/10 Mbit.

Ingen teknikker hos YouSee formår at løse det (har igen spildt 2 timer på vent i telefonsluse mv.!)

Er der nogle som har gode forslag.

(Til TDC/YouSee betalte superbrugere i Forummet: I må gerne spare jeres standard svar om at TDC/YouSee gør hvad de kan for at få tingene til at fungere). Jeg har nu efter ca. 3 måneder med et uløst problem behov for noget bedre .... :D

mvh

Torben

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

Torben3 skrev:(Til TDC/YouSee betalte superbrugere i Forummet: I må gerne spare jeres standard svar om at TDC/YouSee gør hvad de kan for at få tingene til at fungere). Jeg har nu efter ca. 3 måneder med et uløst problem behov for noget bedre .... :D

Hvordan vil du så have der skal svares på det.? Betalte Superbrugere, hvor har du den usandhed fra.

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Vi er på ingen måde lønnet af Yousee. Vi er bare helt almindelig kunder, som bruger en del af vores tid "pro bono" for hjælpe andre. Hvis Yousee ser du er meget aktiv i forum med at hjælpe andre, vil du måske blive tilbudt "titlen". Vi har på ingen måde lovet at støtte/forsvare Yousee, og jeg lægger bestemt ikke dæmper på mig selv, når jeg synes Yousee fortjener kritik. Du vil ofte modtage hjælp/kommentarer fra en superbruger, da vi nu en gang (i perioder) er de mest aktive i forum.

Jeg bruger selv bland selv meget og synes det er alle tiders idé fra Yousee side, men er meget utilfreds med maksimal symmetri på 60/60. Jeg håber at Yousee med de nye hastigheder også lukker op for mere upload. Jeg flytter store filer frem og tilbage til min arbejdsplads (pt mest på hardisk pga filstørrelse) og backup af vores private computere i skyen. Jeg bruger derfor min bland selv mest symmetrisk.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)