Betaling

Hvad banan bilder i jer ind at trække penge til næste måneds abonnement allerede den 26? 

Sådan et forpulet svindlerfirma.

13 Kommentarer

Jeg har yousee og der er også trukket den 26. i denne måned.

Måske er det fordi det er februar og at der normalt kun er 28 dage, når det ikke er skudår som det er i år.

Jeg har set de andre månedstræk og det bliver gjort den 28.
I er altså forkert på den. Vi får rigtignok en kvittering den dag TDC behandler betalingen i deres system. Men pengene bliver først trukket på bankkontoen den sidste bankdag i måneden, denne gang den 29 februar.

Mvh bha1

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints groothe har modtaget fra andre medlemmer.

Den dag jeg får en kvittering af tdc bliver beløbet trukket på min konto.

Det sker og har altid sket 2 dage før alle andre trækker penge, altså den 29 i hver måned, undtagen her i februar da skete det den 26.

Alle andre kan finde ud af at trække penge den 1 i hver måned men ikke tdc.

bha1 skrev:
I er altså forkert på den. Vi får rigtignok en kvittering den dag TDC behandler betalingen i deres system. Men pengene bliver først trukket på bankkontoen den sidste bankdag i måneden, denne gang den 29 februar.

Mvh bha1

149 kr er trukket på min konto den dag jeg får en kvitering fra Yousee.  

feb. 26.    og  jan. 28.

Så skal i da vist have fat i jeres bank.

I øvrigt vil jeg lige minde jer om, at det er sælger, dvs TDC/YouSee, der fastsætter deres betalingsbetingelser. Som kunde har man indgået kontrakt om at overholde dem.

Eller er der nogen af jer, der kan købe noget i en dagligvarebutik og så selv bestemme, hvornår det passer jer at betale?

Man må simpelthen indrette sit budget derefter.

Mvh bha1

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints groothe har modtaget fra andre medlemmer.

bha1

Det var dog en mærkelig måde at svare på.

Maja H og undertegnede påpeger blot over for dig at tdc opkræver deres regninger ca 3 dage før alle andre.

Vi brokker os ikke.

Om det har noget at gøre med at jeg har automatisk kortbetaling og du måske har betalingsservice kan jeg naturligvis ikke spå om.

Det har absolut intet at gøre med min bank hvornår tdc trækker penge for deres regninger.

Tdc har valgt at fastsætte deres betalingsbetingelser således og det har jeg sagt ok til for mange år siden, så at sammenligne med at købe noget i en dagligvare butik er da helt ved siden af.

TDC nøjes ikke med at sende faktura. De trak pengene fredag d. 26 og den aftale JEG har accepteret lyder på at pengene bliver trukket sidste bankdag i måneden, altså mandag d. 29.

Det kan godt være andre har lavet aftale med dem om at blive trukket fire dage før, men ikke mig.

TDC blev kaldt et forpulet svindlerfirma. Er det ikke at klage?

Det er faktisk værre.

Der kommer ikke flere kommentarer fra mig, for jeg kan høre, at det kun drejer sig om at svine TDC til.

Omdømme 1

bha1

Det var trådstarter der kaldte tdc et forpulet svindlerfirma og ikke undertegnede eller maja H.

Vi påpegede blot at trådstarter havde ret i at tdc opkræver regninger ca 3 dage før alle andre.

Og ja, trådstarter kunne nok godt have formuleret sit indlæg i en bedre tone men det er ikke første gang at dette kommer frem her på forumet så måske tdc skulle prøve at kigge indad  og overveje om man ikke skulle opkræve sine regninger den sidste hverdag i måneden som alle andre gør.

Det er de små ting som gør en stor forskel hos kunderne.

Vi kan meget hurtigt blive enige om at det sprog trådopretter lægger ud med er lidt grov i kanten, men det kan groothe og jeg da ikke gøre for.

Vi forsøger at give et svar med en oplysning som måske kunne være en løsning der ikke er tænkt på, og en oplysning om hvordan vi får trukket vores abonnement.   

Jeg tror ikke på at trådopretter bevist vil bruge forum til at svine tdc til, men i kampens hede er der måske røget en finke af panden, og det skal der vel også være plads til.  

I øvrigt kunne namflow2000 jo prøve at ringe til TDC, for at høre om muligheden for at få flyttet sit træk, eller måske få en forklaring på hvorfor pengene bliver trukket to dage før alle andre træk. 

redigeret tilført: 

Hov du kom først Meget glad humørikon

Jeg vil til hver en tid stå ved at jeg kalder TDC for et svindlerfirma, for det mener jeg de er. At de vælger at trække penge for abonnement før alle andre er jo kun for lige at kunne malke nogle ekstra kroner i rente. Det gør et anstændigt firma ikke. Ihvertfald ikke nogen af de andre jeg handler med. Og jeg HAR skam kontaktet TDC. De undskylder sig med at de ikke var klar over at der var 29 dage i Februar måned. Det er sådan en undskyldning Børge's TV-Bix kan bruge, det er på ingen måde acceptabelt fra så stort et firma som TDC, de burde virkelig have styr på kalenderen.

Du kan jo bare afvise den betaling 

Men så skal du bare hvad for terror metoder de så bruger

Det har jeg gjort med følge af at min tlf og mit tv ikke virker mere men desværre for tdc så kan man da let se havad man vi uden at de kan gør noget ved det aligevel Glad humørikon

Sådan et svindefirma tror jo de kan bruge brækstangen hvis de ikke får ders vilje 

Men nej de kan godt tro om det blive endnu sværer for dem at regne den sidste regning ud og de komme jo ikke uden om at komme i kontakt med mig alligevel om det så skal foregå i retten for mig ingen alarm der Glad humørikon

Men det er jo tdc i en nødeskal et penge firma ikke andet service er der i hvertfald ikke noget der 

Kender du ikke tdc's regler?

Regel nr 1 ignorer kunderne

Regel nr 2 tdc har altid ret uanset hvad

Regel nr 3 kunderner er til for tdc ikke omvendt

Regel nr 4 Hvis tdc ikke får ret så lukker de bare for forbindelsen

Jeg forstår godt de vil tage navneforandring til yousee men mon ikke nissen flytter med?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)