At blive ringet op af en TDC medarbejder

Hej Forum

Jeg er dødtræt af, at blive ringet op af diverse tdc medarbejdere, der gerne lige vil vide om jeg er tilfreds med produktet. Og nej, det er jeg ikke.

Tdc kan ikke tilbyde mig et bedre tv produkt, før de giver frit valg på kanalerne Og mht mobil'en, så bruger jeg Click. Desuden er mobilsignalet her på pletten, lig 0. Og farten på internettet, kan de heller ikke gøre noget ved, siger de (sidder med en 2,5-0,43 forbindelse) Og det siger jeg hver gang, de ringer. Og senest idag dagen før Juleaften, blev jeg ringet op midt i juletravlheden. Der blev jeg sg* sur. Nu det nok. Hvordan får jeg stoppet, det ringeri fra TDC??

12 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Trumle har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Piaggio.

Fuldstændig enig.
Har selv foreslået ændring.Så kunne man i det mindste afvise opkaldet.

Træls med disse skjulte "reklame"-telefonnumre.

/t5/L%C3%B8st-og-Fast/Hvordan-kan-vi-g%C3%B8re-det-nemmere-at-v%C3%A6re-TDC-kunde/m-p/165553#M3963

Selv om forslaget er "rost og interessant" regner jeg nu ikke med at det får større virkning.

Det er jo billig reklame hvis du besvare opkaldet.!!!!

Venlig hilsen
   Trumle.

Må jo ned i den nærmeste TDC butik og tale med store bogstaver, så de måske fatter at jeg ikke gider det ringeri mere.

Hvis man har givet sit samtykke er der vist ikke anden at gøre end at kontakte tdc og trække det tilbage.

Samtykken gives her 

Andre har også haft/har problemer med de opringeninger. 

Artikel fra 20 april i år

TDC: Slut med at ringe til kunde  21. maj 2013

Meget godt Maja Glad humørikon, men jeg mindes ikke jeg har givet TDC lov til at ringe til mit hemmelige nummer.

Det er i grunden underligt at der ikke er en ekstra knap på den underste sorte bjælke. Hvis der var det kunne TDC til enhver leglighed påberåbe sig at kunderne jo bare kunne have klikket på den knap, og kunderne kunne lynhurtig frabede sig de reklameopringninger.  Mon ikke det ville give flere tilfredse kunder? 

Se her hvad jeg mener:

tilmeld - nej tak.jpg

Ja det ville være dejligt, hvis man kunne det.

Så skulle opringerne stoppe idet Jeg sendte en klage via Tdc's hjemmeside. Så håber jeg, at jeg slipper for at skulle sige det samme hver gang, omkring de tilbud de kommer med. Det er som regel bedre mobilabonnement, og andre ting. Men jeg bruger TDC Click og ringer for 10-20 kr pr. md. Det samme gælder for fastnettet. Og så der tvpakkerne, som jeg kræver frit valg af kanaler på Glad humørikon.

Så blev jeg alligevel ringet op igen . Gal humørikonGal humørikonGal humørikon

hmm - hvad kan man sige andet end #??rG&#GGrr%&
Jeg håber det var en smutter.

Du har lige Reddet min dag tak!

Kan du have en god dag Maja!

Med venlig hilsen 

IPhoneloveren

Tak - I lige måde  IPhoneLoveren01

Så blev det min tur til at blive ringet op  fra Yousee 

Lad mig sige det på denne måde: Der er plads til forbedringer. Humørikon frustreret

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)