Svar

Apps fra Samsung

• Guide
  • 11 kommentarer
Hej alle

jeg har lige opdaget at Samsung supporter fjerner kritiske anmeldelser når man anmelder apps man vil kun have ros!!!  Jeg har været meget kritisk fordi jeg er sur over at jeg ikke selv må bestemme hvilke apps jeg vil have liggende på min tlf. Jeg har set at masser af andre brugere også er fortørnet over ikke selv må bestemme. Jeg godkender aldrig de mærkelige opdateringer til Samsung apps efter 2 dage bliver de bare lagt ind automatisk, jeg afstaller igen, hvor henvender vi os med vores klager, Forbrugerrådet el Ombudsmanden,  svar mig hvis I ved det...Tænk på overvågningen fra Samsung ( Korea ) m fl, hvad ville man sige til at en stor køleskabsfabrikant ville bestemme hvilken slags mælk el pålæg man købte sikken en ramaskrig hvorfor så ikke også protester når det gælder en anden købt og betalt forbrugsvare mobilen ????? Er det fordi vi ikke orker eller ikke har tid. Jeg ser frem til at får en lille dialog her i Forum snik og snak. Fortsat god sommer til alle.

MVH Louise

icon

Bedste svar af loru 7 juli 2014, 15:08

Hej BrianHHansen

Tusind tak for svaret jeg har været inde og kigge på den manual du anbefaler, jeg skal nok være meget forsigtigt, jeg har prøvet med 1 stk men siger at den app bruges når man telefonerer og sms så den skal blive, jeg vil gå samsung app igennem een for een og se om jeg kan komme af med et par stykker, nu vil bruge en times tid på det.

Mvh Loru

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianHHansen har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej Loru!

Det skulle ikke være noget problem. Du deaktiverer bare de APPS du ikke vil have Glad humørikon Så kommer der ikke opdateringer til dem. (Men pas på du ikke deaktiverer nogen system apps, og evt. apps andre apps skal bruge for at virke.)

Ved HTC gør du følgende: Vælger Indstillinger -> Apps (Kan hedde programmer) -> Vælg Alle programmer. Hvis du derefter vælger en app, kan du vælge: "Tving til at stwandse", "Afinstaller", eller "Deaktiver" og "Slet data".

Tving til at standse: Stopper Appen, men starter den igen seneste efter genstart af Tlf., eller ved start af app.

Afinstaller: Fjerner appen, MEN kun hvis det er en app du har installeret, ellers fjerner den kun opdateringer.

Deaktiver: STopper appen, og starter den IKKE efter genstart af Tlf.. Der hentes IKKE opdateringer!

Slet data; Slette de data Appen har liggende (F.eks. Login, Indtastede data osv.)

Håber det kan hjælpe dig til at bruge din telefon bedre Glad humørikon

Hej BrianHHansen

Tak for svaret men det er desværre alle de Samsung apps som tlf er født/købt med der er masser som jeg ikke kan bruge til noget som helst , det er alle dem jeg vil af med, har bemærket at alle googles apps som var på tlf ved købet dem kan jeg slette hver og een..Mærkeligt!!! Jeg har fravalgt alle automatiske opdateringer hvis jeg undlader at gøre noget lægger Samsung ind efter max 2 dage selvom de skriver de beder om godkendelse til at opdater, det er ikke systemopdateringerne, men udelukkende programapps. 

God sommer Loru

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianHHansen har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej Loru.

ALLE apps kan deaktiveres, også samsungs Glad humørikon Gå under Indstilliger ->Apps (Eller Programmer) -> Alle programmer (Vigtigt at finde "alle", ikke kun Kørende, eller hentede) Her ser du ALT der kører på din telefon. Også alle de tasks der har med Android systemet at gøre (I Windows will man kalde dem systemfiler). Her kan du deaktivere alt, også Samsung apps, og Android systemet, så vær lidt forsigtig.Her er det hvordan med billeder (På Engelsk): http://forums.androidcentral.com/ambassador-guides-tips-how-tos/325138-guide-how-disable-apps.html

Her er det hvordan på en Samsung S5 (Engelsk): http://www.droid-life.com/2014/04/11/how-to-quickly-disable-bloatware-on-the-galaxy-s5/

Her på en Galaxy S3: http://forums.androidcentral.com/samsung-galaxy-s3/290188-guide-disabling-apps-galaxy-s3-tab-2-no-root-required.html

Og S4: http://www.samsung.com/us/support/faq/FAQ00053692/63341  

Hej BrianHHansen

Tusind tak for svaret jeg har været inde og kigge på den manual du anbefaler, jeg skal nok være meget forsigtigt, jeg har prøvet med 1 stk men siger at den app bruges når man telefonerer og sms så den skal blive, jeg vil gå samsung app igennem een for een og se om jeg kan komme af med et par stykker, nu vil bruge en times tid på det.

Mvh Loru

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P