Afskaffelse af Windows XP

Nu skal jeg vælge, hvad jeg gør mht. skifte af styresystem. Alle steder står der, at man skal over til Windows 8. Det volder mig lidt problemer, da jeg ikke er sikker på, om jeg skal have nye maskiner eller bare installere Windows 8 på de gamle. Anyway skal jeg konvertere mine filer fra Office og det er et problem, da de ikke er kompatible med Windows 8 og jeg er bange for, at det bliver noget juks. Kan jeg ikke bare nøjes med at installere Vista??? Så er Microsoft Office stadigvæk aktuel og både mine filer og Outlook Express er stadigvæk funktionelle... Ikke???

3 Kommentarer

ar PC.

Hvordan det er med de stationære PC ved jeg ikke, men går ud fra, uden at kende svaret, at De gamle XP maskiner kan godt opgraderes til Vista, men det har jeg fået bekræftet af en bekendt, om min bærbar PC.

- Om der er andre muligheder på de stationære, ved jeg ikke....

"Anyway skal jeg konvertere mine filer fra Office og det er et problem, da de ikke er kompatible med Windows 8 og jeg er bange for, at det bliver noget juks." Kan ikke lige se hvad et operativ system har at gøre med Office filer? Kan du ikke bare installere Office i Windows 8 og åbne dem på den måde? Selv de nye Office 2013 versioner er bagud kompitable med de ældre Office filer.
Det du skriver om Office 2013 haqr ikke noget med Windows XP at gøre.... Så find den rigtige tråd.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)