Advarsel om kreditnota

Når man får en kreditnota fra TDC, kan man vælge at få pengene udbetalt eller modregnet i næste regning.

Få altid pengene udbetalt!!!!

Jeg har en kreditnota fra 18. oktober 2014, jeg valgte modregning.
Hver måned når min regning er tilgængelig først på måneden, er regnestykket stillet op og kreditnotaen trukket fra, så det regner jeg så med er i orden.
Når beløbet så trækkes sidst på måneden er kreditnotabeløbet forsvundet og det fulde abonnementbeløb trukket fra min konto.
Det er nu sket 3 gange og igen idag.

Nu har jeg skrevet ind så får jeg vel svar om en måned.

Jeg har prøvet at ringe....men så er det nok lettere at sejle over atlanten i en rustfri stålvask.

Så hvis du vil slippe for bøvl, så gå ind på tilbagebetalingssiden og få pengene overført.

Mvh Claus

3 Kommentarer

Hej Claus

Jeg vil såmen bare sige at jeg er enig.  Godt nok havde jeg en kreditnota som virkede godt nok i tre måneder, men så skulle jeg have flyttet min mobil til Yousee, og så var det ikke længere til at finde ud af.  Det er det mest kringlede regningssystem jeg til dato har oplevet.  Selv ham jeg fik fat i, erkendte det var en kringlet opgørelse. 

Sætter lige linket til den side hvor man (forhåbentlig) kan få udbetalt sit tilgodehavende.  

https://selfcare.tdc.dk/regning/udbetalingdeep/?csref=_tdc_dk_udbetaling

Du skriver 1 måned. Overrasket humørikon Dejligt, at du er optimistisk.  Husk at give os en opdatering her i tråden, om det kommer til at holde stik.   Blinkende humørikon

Kunne ikke være mere enig. Jeg har kan ikke få udbetalt min kreditnota på 1500 kr. fordi jeg "skylder" TDC penge. Der går 10 dage før de registrere beløbet fra betalingsservice og de har allerede lavet næste måneds regning (jeg vil jo påstå at jeg ikke skylder dem noget når betalingsservicen er betalt, til tiden og at den til 1. april kan jeg vel næppe skylde når datoen ikke er kommet endnu) Men da jeg i deres system skylder dem penge så kan jeg ikke få mine penge. Har så prøvet at forklare at jeg aldrig vil kunne få mine penge da det altid hos dem vil se ud om som jeg skylder dem penge. Nu er den første kredit nota på 209 kr. blevet udbetalt direkte til min konto så nu mangler jeg bare resten, men ham fra TDC mente at jeg skulle tro på påskeharen og nissemanden så ville jeg nok få udbetalt mine penge.

Hvis jeg virkelig havde skyldt dem 1500 kr. så var der både løbet renter og gebyrer på.. men de må gerne skylde mig dem uden beregning...

Tine

du er ikke ene om problemer... jeg har to gange i træk fået tilsende regninger som ikke er i nærheden af det som jeg skal betale tdc fungere i 2015  fremtidsikkert. men deres regning service er fra 1975 jeg fik en forkert regning mit abb er 99 kr om md men fik en på 450 så sagde de det var nemmer bare at betale og så skulle jeg ikke betalt de næste 3 md.. nu har jeg fået en regning på 1900  .. så når jeg i morgwen ringer ind skal jeg vel ikke betale de næste 19 md... banane tdc

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)