Spørgsmål

5G-hastighed

• 8 september 2020
  • 1 kommentar
  • 117 visninger

Omdømme 5
Badge +1

Der florerer mange oplysninger og informationer om, at 5G der havde premiere i går hos YouSee. Risikerer brugerene, at  5G stråler bliver kræftramte? Ikke nok med, så styrer Kina også 5G? Angående: Aflytning? Selv fra 80érne har der også været aflytning og informationer, så jeg forstår ikke frygten med 5G? Måske, at andre har informationer der af, eller bekræfter dette indlæg?:wink:   

1 Kommentar

Omdømme 7
Badge +6

TDC’s 5G netværk og derved så også YouSee’s, er leveret af Ericsson, så en Svensk leverandør.

Og så lige det med de fake news sites om 5G og postulater om kræft, Corona og what ever de finder på i deres gale hoveder, hold dig væk fra de sites, for det 5G er blevet grundigt gennemtestet i meget lang tid før det blev aktiveret og det er lige så sikkert som G2, G3 and G4 netværket der har kørt i mange år.

Meeen med det nye 5G, så er det på tide at YouSee får pensioneret den max data mænge på deres mobile bredbånd abonnementer og gøre det 5G til ren flatrate, når de engang begynder at tilbyde 5G mobilt bredbånd, bla. for at gøre det mere attraktivt for os der stadig kun kan få sløvt DSL på vores adresser, grundet at det fiber har meget lange udsigter for os.

Jeg byttede gerne min DSL ud med 5G, hvis det blev gjort flatrate, for TDC’s mast kan jeg se lige direkte over på fra min 1ste sal, da den mast kun befinder sig ca. 500 meter væk.

Besvar