20 sekunders ventetid til kundeservice

TDC ledelse lover en ventetid på 20 sekunder til kundeservice fra på mandag.  Overrasket humørikon

http://www.business.dk/digital/tdc-lover-kundeservice-i-topklasse

Jamen så må vi jo se om TDC kan leve op til deres løfter - ik?

3 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ellingen har modtaget fra andre medlemmer.

Det er ikke helt rigtig Maja.

Sitel - der har overtaget TDC's kundeservice - har forpligtet sig til at besvare 80% af opkaldene indenfor 20 sek. senest i marts 2015.

Hidtil har TDC besvaret 70% af opkaldene indenfor 60 sek., så selvfølgelig er de nye tider en forbedring.

Teoretisk set, skulle man have uendelig kapacitet hvis man f.eks. skulle garantere at ALLE opkald skulle besvares indenfor 20 sek. Og det er ikke muligt i praksis. Der vil ALTID opstå ventetid ved spidsbelastninger. Og det tager udmeldingen fra Sitel også højde for.

Hej

Det er korekt at det jeg skriver ikke er HELT rigtigt.

Jeg kan se du er registret i august i år, og jeg kan så oplyse dig om at jeg har læst utallige tråde fra brugere der sidder og venter i ½ og hele timer.

Mange kunder her i forum giver udtryk for det samme som jeg: Nogle af mine bekendte har også hængt i "spisbelastningsperioderne" hver gang de har ringet ind, (på alle tider af døgnet)  og jeg har også prøvet at vente i laaaaaaang tid.  I øvrigt kan jeg ikke forstå hvorfor man skal købe et abb. for at komme hurtigere igennem i travle perioder. Alle kunder er vel i prinsippet værd, at give en god oplevelse.

Hvis det er de samme 30 % der altid rammer ind i det du kalder spidsbelastninger, er der i høj grad plads til forbedringer, og så synes jeg ikke at jeg gider bortforklare de dårlige oplevelser med travlhed, hvergang der er en kunde der får en dårlig oplevelse.

Jeg håber virkelig at spidsbelasninger aftager, så meget at kunderne får en bedre oplevelse. Det var faktiskl også derfor jeg oprettede denne tråd, så kunderne kan tjekke om der bliver en bedring at spore efter i morgen.

Mandag 6. okt. 2014  Kl. 14.22.    --  10 sekunder.  

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)