Spørgsmål

1963 - de huserer stadig movingos

så er min 8-årige datter blevet opkrævet 45 kr. af Yousee - som opkræver på vegne af et selskab som hedder Movingo. 

Abb er tegnet af bedsteforældrene som i morgen vil prøve at kontakte Yousee for at få det annulleret og stoppet. 

MEN jeg forstår ikke at et stort firma som Yousee vil acceptere at være betalingsopkræver for sådan nogle svindlere som går efter børn!. Uden Yousee ville det her ikke have været muligt, da Movingo så selv skulle have sendt en faktura til os. Som vi selvfølgelig ville nægte at betale da der ikke er indgået nogen gyldig aftale. 

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6

Movingo og Movingos: To vidt forkellige ting.

Movingo er et legalt Svensk firma der sælger pendler billetter til bus og tog.

Movingos er et fup firma der tydeligt misbruger den andens navn.

Mit tip er at få spærret jeres datters telefon for indholdstakserede sms, den slags er forresten altid en god ting at gøre til alle børns mobil telefoner.

Ja de er nu spærrede. MEN det interessante er hvad Yousee tjener på det stunt her? (umiddelbart blokerer Yousee ikke de 45 kr. vi må betale) Jeg er rimelig sikker på at Yousee ikke sender alle 45 kr. videre til Movingos svindlerne, men at Yousee beholder en andel selv. Og det er formentlig derfor Yousee ikke er interesseret i at stoppe det. 

Men det bør nok være andre der undersøger det. Det minder lidt om det firma der hedder Marketing Saver som EB har været efter. Dog gik de ikke efter mindreårige børn.

Besvar