YouSee skruer massivt op for hastigheden

Vis første besked

115 Kommentarer

Forstår virkelig at i sætter hastigheden op nogle steder hvor i har sat op kan i ikke give nok båndbredde til alle.

Lige pt. Har jeg 80/30 på tilbud til den 1 september men jeres net ryger helt ned efter kl. 18:30 fra 80 til 12mb med udfald hvert 8 minut.

Har skrevet mange gange til support . Til face og ringet og fået af vide der er blevet bestilt tekniker 5 gange nu. Men ser eller hører aldrig fra ham.

Er ved at være træt af at enten at problemet bliver ignoreret eller i roder i jeres system. Har stået på i over 1 måned nu. Forbindelsen bliver så dårlig at man ikke engang kan streamer videor fra YouTube.

router en er fyldt med fejl i logen.
jeres server i Jylland spammet routern med port scans . Nogle dage oppe over 14000 scans. Og da set er en standard router mener jeg den kun kan klare 2000 handles/requests/connections før den lukker ned eller bliver ustabil.

sidste er 2 teardrops 1 fra rusdland og 1 fra Pakistan. Men intet alvorligt da det kun er sket en gang hver.

Så som jeg snakkede med support om. Virker det som om i ikke har båndbredde nok til når alle folk hopper på nettet om aftenen da hastigheden og nettet styrtdykker bliver ustabilt og får udfald.

Synes bare det er ret trist at der ikke bliver gjort noget ved det og man hele tiden bliver lovet at det bliver fikset.

Har som sagt haft ustabilt internet i over 1 måned næsten 2.
jeres drift status for området jeg bor i passer hellere ikke. Bliver ikke opdateret inden jeres sidste opdatering var der en fra februar og intet om de fejl der blev nævnt hos support eller Facebook. Får hellere ikke sms mere eller mail selvom det er tilmeldt.

Så i bund og grund trist for før har der intet været med forbindelsen

Og for Aller Aller sidste gang. Nu er mit telefonnummer igen opretter som internet kunde på en anden adresse. Får tilsendt login koder som ikke er mine. Er sket 7 gange før
Hej YouSee. Lige et spørgsmål omkring jeres opgradering som jeg umiddelbart var vældig positiv over. Jeg har i dag 40/6 Mbit hos jer og betaler med foreningsrabat 229 kr om måneden for det. Mine forældre har en 14/2 Mbit og betaler med foreningsrabat 179 kr om måneden for det. Ender vi så begge to med at blive opgraderet til 50/10 Mbit, hvor jeg så skal betale 50 kroner mere om måneden for samme produkt??? :manfrustrated: Jeg læste i øvrigt i denne artikel,http://www.business.dk/.../yousee-skruer-op-for..., at folk med 40 Mbit ville blive opgraderet til 100/10 Mbit. Det gælder så ikke mig?? :mansad:

Det vil jeg også gerne vide. Tror der er et eller andet som ikke rigtigt er fair i dette hastigheds skift angående priser. Hvem skal give hvad 

Hejsa Kasper
Det vil jeg gerne holde dig op på ( at det bliver 100 m/bit). Jeg har netop i dag modtaget en mail hvori der står 50! Har pt. 48/8
Mvh
Kim
Jeg har tidligere fået at vide, at der på min adresse maks kunne tilbydes 20/4...Kan jeg nu forvente at den bliver højere og skal jeg ha et nyt modem?

Hvad med os der har 100/20 til 399kr om måneden? skal jeg selv gå ind og ændre min forbindelse til 100/20 til 299 om måneden eller sætter i automatisk prisen ned?

Omdømme 4
Badge +5
Hvis du nedgraderer din 100/20 Mbit/s til 399 kr. til 100/20 Mbit/s til 299 kr. mister du YouSee Musik. Nedgraderer du ikke får du også 300 Mbit/s når det er muligt til 399 kr. ellers så koster 300 Mbit/s 449 kr.
Omdømme 7
Badge +7

Mortenr81 skrev:

Hej, jeg har idag en 40/6 mbit, som er sådan en speciel hastighed, fordi den er blevet opgraderet gennem iden, dvs. den har ikke været at finde på jeres hjemmeside. Bliver jeg så opgraderet til 50 eller 100 mbit?

Mvh. Morten

Hej Morten 

Hvad giver du for den siger du? 

Jeg vil mene den ryger op på en 50/10.

/Kasper 

Omdømme 7
Badge +7

fangen skrev:

Kan se at I udruller 300 Mbit i Korsør i Maj måned.

Men hvad betyder det for Os der får leveret gennem Korsør antenneforening??

Bliver Vi også opgraderet?? Og hvad med Vores udstyr?? Kommer det til at koste noget at få det udskiftet til udstyrder kan klare de nys hastigheer??

Hej fangen 

Hvis man f.eks. har 100/20 Mbit til 399, så opgraderes man til 300 Mbit, men kontakt gerne vores kundeservice via denne side, så vi lige kan undersøge nærmere og give dig et helt konkret svar i forhold til forholdene dernede.

Udstyr til de nye hastigheder koster ikke ekstra, hvis man har et ældre modem der ikke kan trække hastigheden. 

/Kasper 

Omdømme 7
Badge +7

kasper_j skrev:

Kasper skrev:

Hej levring

Den bliver opgraderet til 100/10 Mbit :D

/Kasper 

Hej Kasper,

Jeg har 40/8, men får en lille rabat gennem en antenneforening (mener det er omkring 20kr pr. måned) - Betyder det at min linje ikke bliver opgraderet, og kan man eventuelt slippe for rabatten og så få de 100mbit alligevel?

Hej Kasper 

Din forbindelse skulle meget gerne blive opgraderet til en 50/20 Mbit. 

Du kan altid opgradere via Mit YouSee til hastigheder i vores nye portefølge.

/Kasper 

Omdømme 7
Badge +7
[quote]Mekker2005 skrev:
Hvad med os der har 300 bliver vi bare snydt eller får vi 350
Hvis man allerede har 100/20 til 299, hvad sker der så? :)

Omdømme 4
Badge +5

rSorensen skrev:
Hvis man allerede har 100/20 til 299, hvad sker der så? :)

Så sker der desværre ikke noget i denne omgang.

Omdømme 7
Badge +7

Biersted skrev:

Hejsa.

Hvad med dem som har en lavere hastighed end 40/6 stiger de også til 50/10 og til samme pris som de giver nu.

Dette er måske ikke helt fair for dem som betaler for en hastighed som hedder 40/6.

Hej Biersted

40/6 skulle gerne blive opgraderet til 50/20. Det kommer lidt an på hvad man giver for den hastighed man har nu. I forhold til hvad man opgraderes til.

/Kasper 

Omdømme 7
Badge +7

Fam_Kjaer skrev:

Gælder dette også fibernettet?

Hej Fam_Kjaer

Det gør det, ja :D

/Kasper 

Omdømme 7
Badge +7

Fam_Kjaer skrev:

Jeg har dog 40/8 til 269,- fiber

Hej Fam_Kjaer

Så opgraderes du til 100/10 Mbit.

/Kasper 

Hej Kasper, tak for svar, men jeg ved ikke om du har set mit andet indlæg som er på side 3.
Tilføjer den lige idag når nogen kan se den. undskylder dobbelt opslag.

Forstår virkelig at i sætter hastigheden op nogle steder hvor i har sat op kan i ikke give nok båndbredde til alle.

Lige pt. Har jeg 80/30 på tilbud til den 1 september men jeres net ryger helt ned efter kl. 18:30 fra 80 til 12mb med udfald hvert 8 minut.

Har skrevet mange gange til support . Til face og ringet og fået af vide der er blevet bestilt tekniker 5 gange nu. Men ser eller hører aldrig fra ham.

Er ved at være træt af at enten at problemet bliver ignoreret eller i roder i jeres system. Har stået på i over 1 måned nu. Forbindelsen bliver så dårlig at man ikke engang kan streamer videor fra YouTube.

router en er fyldt med fejl i logen.
jeres server i Jylland spammet routern med port scans . Nogle dage oppe over 14000 scans. Og da set er en standard router mener jeg den kun kan klare 2000 handles/requests/connections før den lukker ned eller bliver ustabil.

sidste er 2 teardrops 1 fra rusdland og 1 fra Pakistan. Men intet alvorligt da det kun er sket en gang hver.

Så som jeg snakkede med support om. Virker det som om i ikke har båndbredde nok til når alle folk hopper på nettet om aftenen da hastigheden og nettet styrtdykker bliver ustabilt og får udfald.

Synes bare det er ret trist at der ikke bliver gjort noget ved det og man hele tiden bliver lovet at det bliver fikset.

Har som sagt haft ustabilt internet i over 1 måned næsten 2.
jeres drift status for området jeg bor i passer hellere ikke. Bliver ikke opdateret inden jeres sidste opdatering var der en fra februar og intet om de fejl der blev nævnt hos support eller Facebook. Får hellere ikke sms mere eller mail selvom det er tilmeldt.

Så i bund og grund trist for før har der intet været med forbindelsen

Og for Aller Aller sidste gang. Nu er mit telefonnummer igen opretter som internet kunde på en anden adresse. Får tilsendt login koder som ikke er mine. Er sket 7 gange før

Omdømme 1
hej har 15-3 forbindelse nu til 219 kr md i hammel har ikke fået besked om noget får jeg også højre hastighed ???

Hej yousee
Hvordan ser jeg hvornår det kommer til mit område ? ( gilleleje ) Og hvad vil vi blive opgraderet til
Når vi har en 10/1 Mbit forbindelse ?

Mvh Johnny
Hvilken hastighed får jeg her i aabenraa? Da jeg lige nu betaler for 80/30mbit men får 91/33mbit stabilt. Får jeg så 110/33?

Omdømme 7
Badge +7
Er det ikke muligt at lægge et tidsskema ud, så alle - der endnu ikke har fået øget hastighed - kan se hvornår?

Også gerne et skema, der viser hastigheder gl/ny.

Jeg bor i Ishøj og har 50/20 linie. Hvilken linie vil jeg få efter ændringen ?
Når man ikke for et Svar her i forum hvor skal man så skrive hen ?

Mvh j
Omdømme 4
Badge +5
Jobu64 Jeg vil anbefale dig at kontakte kundeservive på 70 70 40 40

Kundeservices åbningstider er:
Man-tors: 08.00 - 17.30
Fredag: 08.00 - 16.30

Du kan finde alle muligheder for at komme i kontakt med YouSee her.

YouSee er også på Facebook og Twitter.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P