Svar

YouSee Play Tv virker ikke (sort skærm)


Omdømme 2
Badge
Hej.

Jeg har problemer med at se YouSee Play Tv, efter den seneste store opdatering til Windows 8.1.  Jeg får blot sort skærm.

Jeg ved ikke, om det er opdateringen der har forårsaget det, men det har i hvert fald virket før opdateringen.

Jeg har forsøgt at afinstallere og geninstallere ViewRight Web PC op til flere gange, men det hjælper ikke.

Jeg har prøvet fra både Chrome og IE, men det hjælper ikke.

Hvis jeg forsøger at se Web-tv fra en PC med Win. 7 eller fra tablet, så er der ingen problemer.

Hvad kan jeg gøre for at løse problemet?

icon

Bedste svar af Erroneus 23 november 2014, 21:10

Så fandt jeg sq en løsning, der virker for mig på Windows :)

1. Luk alle browsere.

2. Gå ind i mappen C:ProgramData, hvilket man kan køre ved at skrive det ind i f.eks. Kør (Windows knap + R) og der ligger der en mappe som hedder Verimatrix. Slet mappen Verimatrix.

3. Gå ind i mappen %appdata%, hvilket man kan køre ved at skrive det ind i f.eks. Kør (Windows knap + R) og der ligger der en mappe som hedder Verimatrix. Slet mappen Verimatrix.

4. Åben browser og prøv igen

Se original

39 Kommentarer

hvis bare jeg kunne få de kanaler jeg vil ha' fra en anden udbyder så fik det møj ys et kæmpe spark, men de har jo ekskusiv aftaler ://

-Har ikke set web-tv siden det blev en del af ys-play

Hverken på firefox eller chorme virker det forbandede banan

Hvad er mulighederne for et class-act søgsmål? Er der nogle advokater her? Vi HAR betalt for det!

Ja yousee har så sandlig bevist at deres "nye forbedret" udgave af deres webtv er alt for ustabilt...kom hjem fra arbejde og har forsøgt at se TV2 uden held....kan ikke engang logge ind....

Hvis nogen fra Yousee læser dette, så vær venlig at skifte tilbage til det gamle system..det var mere pålidligt......

EDIT: Interresant.....håndbold kampen er overstået og jeg kan logge på .....noget siger mig at Yousee stadig ikke har styr på at have kapacitet nok på deres webtv del.......og det er ret sigende at mange andre har oplevet problemer (se yousee's facebook side) med webtv mens der var håndbold......

Hej.

Klokken 18:02, 19:02 og 22:02 hver dag. Er man helt sikker på at man bliver smidt af yousee play.

Sådan har det været de sidste par år. dog er 19:02 en frisk ny fejl fra yousee. Endnu en mere til samlingen.

Og det vil helt sikkert ikke blive bedre, da yousee går og reklamerer for alle i denne boligblok nu kan se yousee

tv via pc. Jeg ved ca. 6 lejligheder har bredbånd via yousee. Som derfor nok også har samme problem som jeg.

+ de 18 andre som nu kan få samme adgang som jeg har nu. Den eneste forskel er, jeg lige betaler for

internetforbindelse kr 269 internet + kr 459 tv-pakke om måneden.

Hvad med at få det op at kører. Inden man sætter flere skibe i søen!..

Derfor har jeg ikke skrevet yousee med stort. For mange børnesygdomme.

Jeg har forsøgt uden held, og kan se trailerkanalen som all andre. Er der komme en general løsning?

Sidder på win 7, 64 bit, java8, vermiax 3,6

Ang. ViewRight og opdatering står det for Supporterens udtalelse.

Har nu også fået min bærbare pc win7 til at virke; Slog automatik fra i AVG antivirus + fjernede AD Defender ( det var slået fra) Efter det virkede YouseePlay&TV; prøvede så igen at slå automatik til i AVG og stadig virkede YouseePlay&TV - aktiverede Adblock Plus i Chrome og det kører stadig.

majah skrev:
Hvorfor mener du, et er Yousee der har opdateret programmet ViewRight, når det ikke er dem der ejer det program?
Det er Yousee, som distribuerer det (det er også tilpasset deres tjeneste). De tvinger os faktisk til at opgradere, når man benytter deres nye youseeplay :-)

Bernbutt skrev:
Kan se I er mange der mener fejlen er opstået efter Win. opdate; men jeg mener det er efter Yousee's opdatering af ViewRight. 

Hvorfor mener du, det er Yousee der har opdateret programmet ViewRight, når det ikke er dem der ejer det program?  :S

Det er lykkedes mig at finde årsagen tilat jeg fik sort skærm på TV i Yousee Play. Jeg bruger Bullguard som Virusprogram. Ved at slå Parental Control fra, så virker TV igen.

Kan se I er mange der mener fejlen er opstået efter Win. opdate; men jeg mener det er efter Yousee's opdatering af ViewRight. Den version 3.3.0.0 jeg kører på Win.8.1 virker ok.

Prøvede så på min bærbare PC med Win7 at køre Blockbuster - som sagde at jeg skulle have ny Player - ViewRight v. 3.6.0.0 og siden da har det ikke virket på min bærbare PC. 

Har haft kontakt til Yousee Udvidet Support som prøvede flere forskellige ting af på min PC men intet hjalp; har senere også prøvet at fjerne mapper som beskrevet andet sted men intet hjælper.

Kom nu igang - Yousee. 

DR-Tv, Youtube, AndroidFreeTv og mange andre virker ( tænker også på Mobilen) - hvorfor så ikke det vi betaler i dyre domme for = Yousee.

Jeg har prøvet at slette begge mapper betegnet Verimatrix, men der er stadig sort skærm, også hvis jeg genstarter PCen.

Jeg har også set under kørende processer under Joblisten, at ingen af de kørende processer, umiddelbart generer Verimatrix. Desuden har jeg slået min BG Firewal og antivirus fra, men heller ikke det hjælper.
Så hvad kan det så være?

Problemet er opstået efter sidste Windows 7 opdatering

Omdømme 2
%appdata% er ikke en mappe, det er en system "genvej" som peger på C:Users<bruger>AppDataRoaming mappen, så ja du har fundet mappen Romaing i Appdata, hvilket %appdata% referer til.

Omdømme 2
Badge
Ja, det må være den du kan finde der. Hos mig ligger den også i Roaming-mappen.

Hvor ligger  mappen %appdata% ?

Jeg kan finde den under C:UsersUserAppDataRoaming? Er det den?

Jeg kan ikke få det til virke med Kør(Windows knap + R). Jeg bruger Windows 7

Kan vi ikke få web-tv tilbage, det virkede.
Kan ikke få min Samsung Tablet med Android 4.4.2  til at virke med YouSee Play TV.

App'en starter,men når jeg trykker på play kommer der en meddelse, enten "Der er ingen netværksforbindelse. Undersøg om din enhed har adgang til internettet" (Den har forbindelse) eller også meddelsen "Der er opstået en uventet fejl 1"

Er der nogen der kan hjælpe?

Brugt denne fra et tidligere svar

1. Luk alle browsere.

2. Gå ind i mappen C:ProgramData, hvilket man kan køre ved at skrive det ind i f.eks. Kør (Windows knap + R) og der ligger der en mappe som hedder Verimatrix. Slet mappen Verimatrix.

3. Gå ind i mappen %appdata%, hvilket man kan køre ved at skrive det ind i f.eks. Kør (Windows knap + R) og der ligger der en mappe som hedder Verimatrix. Slet mappen Verimatrix.

4. Åben browser og prøv igen

Virkede perfekt - tak for hjælpen....
@yousee - skidt at i ikke kommer med jeres respons på dette problem.....

Det virker også her!

Har haft samme problem siden sidste opdatering.

Virker til at den gamle version måske ikke bliver afinstalleret ordentligt, siden at sletning af de filer løser det.

Mange tak forhjælpen!

Virker også på vores pc'er med Windows 7 64bit.

1000 tak for hjælpen.

Omdømme 2
Badge
YouSee Play Tv-app'en på iPad, lader også til at være et generelt problem. Bare se på Facebook, hvordan folk raser...

Heller ikke den fejl, kan YouSee genskabe. De må have nogle meget specielle udgaver af diverse styresystemer på deres enheder, da det altid virker inde hos dem :D

Virker også for mig nu. Tak! :D

Nu skal jeg så bare have fixet den YouseePlay app på min tablet....

Nice. Du avancerer til sort bælte. 😃 Det virker

Omdømme 2
Jeg arbejder med IT til dagligdag og derfra ved jeg at programmer, plugins osv. gemmer data i disse områder af Windows. Så jeg tænkte at måske ville det hjælpe at rydde ud i de her data, så de kunne blive oprettet på ny af pluginet og det viste sig at være helt rigtigt.

Dermed kan man konkludere at den ikke rydder ordenligt op, når man afinstallere det, men det er nu ikke unormalt for programmer, desværre :)

Men nu har vi en løsning, der ser ud til at virke, i hvertfald for Windows brugere. Det kunne tænkes at noget lign. kan være en løsning for Mac brugere, at lign. data ligger opbevaret et sted i MacOS, men jeg kender ikke nok til MacOS og hvor den placering kunne være.

Omdømme 2
Badge
Det virkede også for mig på Windows! Virker nu både i Chrome og IE.

Fantastisk! Tak for hjælpen.

Hvodan fandt du forresten ud af, at det var den vej man skulle gå?

Omdømme 2
Så fandt jeg sq en løsning, der virker for mig på Windows :)

1. Luk alle browsere.

2. Gå ind i mappen C:ProgramData, hvilket man kan køre ved at skrive det ind i f.eks. Kør (Windows knap + R) og der ligger der en mappe som hedder Verimatrix. Slet mappen Verimatrix.

3. Gå ind i mappen %appdata%, hvilket man kan køre ved at skrive det ind i f.eks. Kør (Windows knap + R) og der ligger der en mappe som hedder Verimatrix. Slet mappen Verimatrix.

4. Åben browser og prøv igen

Ja, det har stået på meget længe. Det er jo underligt at Yousee ikke er i stand til at finde en løsning. Der er jo ingen problemer med at se f.eks. DR TV, YouTube, Netflix mm.

Måske er de ikke dygtige nok!

Besvar